Hotel Langham Place Mongkok

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Langham Place Mongkok voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Langham Place Mongkok

• 10Mon24-10-2006

Heel goed, mooi / chique hotel, goede en vriendelijke service. Kamers met oa flatscreen tv, dvd speler, faciliteiten voor koffie/thee zetten, strijkplank en -ijzer, ruime badkamer met doucheruimte en ligbad. Muur van de badkamer is van doorzichtig glas, je kijkt dus zo de kamer in, gratis krant elke ochtend. Mooi zwembad op dak van het hotel. Grenst aan groot winkelcentrum. Internetten in Business Centre is gratis. Mogelijkheid om draadloos te internetten op de kamer (tegen betaling). Grote fitnessruimte met mooi uitzicht van de bovenste verdieping over de stad. Qau ligging goed. Metrostation (MTR) op ca. 5 minuten van het hotel. Ontbijtbuffet relatief duur, maar zeer uitgebreid. Kan ook etn in het winkelcentrum met o.a. foodcourt, Starbucks, Delifrance. Als ik kijk naar prijzen van andere 5-sterren hotels in Hong Koong, dan is de prijskwaliteit verhouding van dit hotel zeer goed.

• 9Henk Verhoek27-08-2006

Fantastisch hotel midden in het gebied Mong Kok, op steenworp afstand van Ladies Market (fake merk-artikelen, electronica & sport artikelen). Het hotel is verbonden(via een overdekte arcade) met een modern winkelcentrum (11 etages shoppen !!). In de shoppingmall zijn ook vele restaurants(asiatisch & europees) & een bioscoop. Het ontbijtbuffet in het hotel is goed maar prijzig, goed alternatief is Delifrance of Starbucks in de shoppingmall. Het hotel heeft mooie kamers, met bad/douch en flatscreen tv. Op het dak is een zwembad, vanwaar je een mooi uitzicht hebt over de stad. De fitness & sauna faciliteiten zijn onovertroffen (ook op de bovenste etage van het hotel).Een japans ingerichte oase van rust, na een dag stevig shoppen. Vanuit het bubbelbad uitzicht over de stad(waanzinnig). Als je naar HongKong gaat, ga naar dit hotel

• 10Bas04-05-2006

Als je naar Hongkong gaat moet je echt in dit hotel overnachten. Mooie ruime kamers, zeer vriendelijk personeel, zwembad op het dak, goed eten kortom helemaal top. Vanaf verdieping 30 is the Place club. Ontbijten, drankjes en hapjes de hele dag inclusief. Gewoon doen! Mega shoppingcentrum aan de overkant van de straat. Buiten het hotel ook mega veel mensen! (maar daar hoor je in het hotel niets van)

0 tips over Hotel Langham Place Mongkok

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald