Hotel Langham Place Mongkok

Hotel Langham Place Mongkok

KinderhotelWeer vandaag35°29°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Langham Place Mongkok voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Langham Place Mongkok in het Nederlands

Prima 5 sterren hotel in Hong Kong

wissberg
23-4-2010

Aanvankelijk zouden we hier 3 dagen verblijven na onze rondreis in China. Dit werden er uiteindelijk 6 omdat we niet terug konden vliegen i.v.m. de as-wolk bij IJsland. Het hotel is uitstekend, prima service, en aardige medewerkers. We hadden een kamer op de 35e verdieping (uitstekende bedden, mooie badkamer met regendouche) met prachtig uitzicht over Hong Kong. Op de 36e verdieping was er de mogelijkheid om gebruik te maken van computers en Internet.

We hebben een paar keer gebruik gemaakt van de room-service, prima. Verder beneden in het restaurant een aantal keer gegeten. Het eten was erg eentonig, iedere dag het zelfde en vonden het niet geweldig. (zeker geen 5 sterren waard) Op de 2e verdieping zit een met 2 Michelin sterren bekroond restaurant, hier hebben we niet gegeten, was achteraf misschien wel verstandig geweest.

Gereisd Met vrienden in april 2010

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Langham Place Mongkok in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Langham Place Mongkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.