Hotel Langham Place Mongkok

Hotel Langham Place Mongkok

KinderhotelWeer vandaag33°28°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Langham Place Mongkok voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Langham Place Mongkok in het Nederlands

Ultiem genieten

liefhert
2-8-2009

Echt een prachtig hotel op een goede plek in Hong Kong. We kregen een gratis room-upgrade en zaten uiteindelijk op de 31e verdieping van dit imposante gebouw. De kamer was echt prachtig, met een eigen volledig ingerichte keuken, een groot slaapgedeelte, een aparte zithoek en een prima badkamer. Uitzicht super!! Personeel is uiterst vriendelijk, spreken goed engels en zijn erg behulpzaam. ook de schoonmaak is top! Kamermeisjes komen twee keer per dag, 1x ochtend schoonmaak en 1x om de kamer voor de nacht in orde te maken (bed openslaan, lekker thee naast het bed :-) op de 42e verdieping bevindt zich het zwembad! op het dak van het gebouw dus, een baantje trekken is dan ook meer dan de moeite waard. Temeer omdat je onder water muziek kunt horen. Kortom, een aanrader en als we weer naar Hong Kong gaan komen we hier zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2009

In 1 woord fantastisch!

Viola
9-6-2009

Wat een prachtig hotel! Wij hadden een kamer op de 28ste verdieping met een prachig uitzicht. Vanuit de douche kijk je zo naar buiten en de kamer in. Voor privacy kun je de luxaflex laten zakken! ;) Het bed is enorm, heerlijk! Ook is de service enorm goed. Wat een luxe! De ligging is perfect, vlakbij Mongkok metrostation. En een aantal markten zijn op loopafstand! Het zwembad op de 42ste verdieping is ook erg mooi, wij hadden prachtig weer dus lekker een paar uurtjes aan het zwembad gelegen en wat een uitzicht! Check de prijzen op Expedia, ik had daar een hele goede prijs. Als je ooit de kans krijgt, gaan! Fantastische stad, fantastisch hotel!

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

Erg goed hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Coen
10-11-2008

Deze maand verbleven wij 2 maal in Langham Place in Kowloon. Het is het beste hotel waar ik tot nu toe in Hong Kong heb overnacht, zeker gezien de redelijke prijs. De kamers zijn niet al te groot (maar ja, HK) maar goed ingericht. De badkamer heeft een glazen wand waardoor de kamer ruimtelijker lijkt (en je op de WC kunt zitten met uitzicht). De bedden zijn heerlijk met een keuze uit verschillende kussens. De verdere voorzieningen op de kamer zijn zeer goed. Internet is HKD 120 per dag, beetje duur, maar goed en snel. Restaurants in het hotel zijn goed, ontbijt is redelijk goedkoop (HKD 130 als je vooraf boekt) en de service is prima. Mooi zwembad op het dak (hoogste van Hong Kong). Het hotel ligt handig, grenst aan Langham Place mall, MTR station en het sfeervolle Mong Kok. De Ladies Market is op een steenworp afstand. Dit hotel is echt een aanrader. Duurder hoeft niet, dit is perfect.

Gereisd Met partner in november 2008

2007

heel erg goed luxe hotel , boek de suite heb je alles heel

joan
23-7-2007

heel erg goed luxe hotel , boek de suite heb je alles erbij, gelijk heel de dag door hapjes, uitstekend ontbijt, alle drankjes echt prijs kwaliteit heel goed, suite op 36 verdieping uitzicht geweldig over HongKong, zelfs vanuit je badkamer . volgende keer als ik in H.K zou logeren wederom het Langham Place.

Gereisd Met partner in Mon Jul 23 2007 15:39:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Langham Place Mongkok in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Langham Place Mongkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.