Hotel Langham Place Mongkok

Hotel Langham Place Mongkok

FamiliehotelWeer vandaag31°25°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Langham Place Mongkok voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Langham Place Mongkok in het Nederlands

2006

Dit hotel is nieuw en voldoet aan iedere eis die een kan

Alexander van den Berg
30-5-2006

Dit hotel is nieuw en voldoet aan iedere eis die een reiziger kan hebben. Het gehele hotelis voorzien van WiFi waardoor er zelfs aan het zwembad op de 43e etage gewoon gewerkt kan worden. De Spa is de moeite waard. Een echte aanrader. Het Mongkok gebied waar het hotel ligt is erg gezellig en geeft je het idee in Azie te zijn.

Gereisd Zakelijk in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Langham Place Mongkok in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Langham Place Mongkok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.