Prima 5 sterren hotel in Hong Kong

Review geschreven door wissberg

Prima 5 sterren hotel in Hong Kong

wissberg
23-4-2010

Aanvankelijk zouden we hier 3 dagen verblijven na onze rondreis in China. Dit werden er uiteindelijk 6 omdat we niet terug konden vliegen i.v.m. de as-wolk bij IJsland. Het hotel is uitstekend, prima service, en aardige medewerkers. We hadden een kamer op de 35e verdieping (uitstekende bedden, mooie badkamer met regendouche) met prachtig uitzicht over Hong Kong. Op de 36e verdieping was er de mogelijkheid om gebruik te maken van computers en Internet.

We hebben een paar keer gebruik gemaakt van de room-service, prima. Verder beneden in het restaurant een aantal keer gegeten. Het eten was erg eentonig, iedere dag het zelfde en vonden het niet geweldig. (zeker geen 5 sterren waard) Op de 2e verdieping zit een met 2 Michelin sterren bekroond restaurant, hier hebben we niet gegeten, was achteraf misschien wel verstandig geweest.

Gereisd met vrienden in april 2010