Erg goed hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Review geschreven door Coen

Erg goed hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Coen
10-11-2008

Deze maand verbleven wij 2 maal in Langham Place in Kowloon. Het is het beste hotel waar ik tot nu toe in Hong Kong heb overnacht, zeker gezien de redelijke prijs. De kamers zijn niet al te groot (maar ja, HK) maar goed ingericht. De badkamer heeft een glazen wand waardoor de kamer ruimtelijker lijkt (en je op de WC kunt zitten met uitzicht). De bedden zijn heerlijk met een keuze uit verschillende kussens. De verdere voorzieningen op de kamer zijn zeer goed. Internet is HKD 120 per dag, beetje duur, maar goed en snel. Restaurants in het hotel zijn goed, ontbijt is redelijk goedkoop (HKD 130 als je vooraf boekt) en de service is prima. Mooi zwembad op het dak (hoogste van Hong Kong). Het hotel ligt handig, grenst aan Langham Place mall, MTR station en het sfeervolle Mong Kok. De Ladies Market is op een steenworp afstand. Dit hotel is echt een aanrader. Duurder hoeft niet, dit is perfect.

Gereisd Met partner in november 2008