Hotel Langham Place Mongkok

Hotel Langham Place Mongkok

9.4Fenomenaal

China, Hongkong, Hongkong

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Langham Place Mongkok voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

10 reviews over Hotel Langham Place Mongkok

• 9P. Hogervorst08-09-2010

Mooi luxe hotel op prima plek

Dit hotel ligt op een zeer centrale plek vlakbij de avond markt in Temple street. Naast het hotel staat een grote shopping mall waar je binnendoor naar toe kunt. Starbucks aanwezig!. De kamers hebben een bijzonder mooi uitzicht, goede badkamer en ontbijt was ook prima maar wel duur. Op de 42e verdieping is een mooi zwembad met heerlijke ligbedden, aanrader! Let op: een drankje kost hier wel 5 euro per stuk. Mooi hotel dus, wij hebben hier 3 dagen doorgebracht en we vonden het een echte topper!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9wissberg23-04-2010

Prima 5 sterren hotel in Hong Kong

Aanvankelijk zouden we hier 3 dagen verblijven na onze rondreis in China. Dit werden er uiteindelijk 6 omdat we niet terug konden vliegen i.v.m. de as-wolk bij IJsland. Het hotel is uitstekend, prima service, en aardige medewerkers. We hadden een kamer op de 35e verdieping (uitstekende bedden, mooie badkamer met regendouche) met prachtig uitzicht over Hong Kong. Op de 36e verdieping was er de mogelijkheid om gebruik te maken van computers en Internet.

We hebben een paar keer gebruik gemaakt van de room-service, prima. Verder beneden in het restaurant een aantal keer gegeten. Het eten was erg eentonig, iedere dag het zelfde en vonden het niet geweldig. (zeker geen 5 sterren waard) Op de 2e verdieping zit een met 2 Michelin sterren bekroond restaurant, hier hebben we niet gegeten, was achteraf misschien wel verstandig geweest.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 10liefhert02-08-2009

Ultiem genieten

Echt een prachtig hotel op een goede plek in Hong Kong. We kregen een gratis room-upgrade en zaten uiteindelijk op de 31e verdieping van dit imposante gebouw. De kamer was echt prachtig, met een eigen volledig ingerichte keuken, een groot slaapgedeelte, een aparte zithoek en een prima badkamer. Uitzicht super!! Personeel is uiterst vriendelijk, spreken goed engels en zijn erg behulpzaam. ook de schoonmaak is top! Kamermeisjes komen twee keer per dag, 1x ochtend schoonmaak en 1x om de kamer voor de nacht in orde te maken (bed openslaan, lekker thee naast het bed :-) op de 42e verdieping bevindt zich het zwembad! op het dak van het gebouw dus, een baantje trekken is dan ook meer dan de moeite waard. Temeer omdat je onder water muziek kunt horen. Kortom, een aanrader en als we weer naar Hong Kong gaan komen we hier zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Viola09-06-2009

In 1 woord fantastisch!

Wat een prachtig hotel! Wij hadden een kamer op de 28ste verdieping met een prachig uitzicht. Vanuit de douche kijk je zo naar buiten en de kamer in. Voor privacy kun je de luxaflex laten zakken! ;) Het bed is enorm, heerlijk! Ook is de service enorm goed. Wat een luxe! De ligging is perfect, vlakbij Mongkok metrostation. En een aantal markten zijn op loopafstand! Het zwembad op de 42ste verdieping is ook erg mooi, wij hadden prachtig weer dus lekker een paar uurtjes aan het zwembad gelegen en wat een uitzicht! Check de prijzen op Expedia, ik had daar een hele goede prijs. Als je ooit de kans krijgt, gaan! Fantastische stad, fantastisch hotel!

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Coen10-11-2008

Erg goed hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Deze maand verbleven wij 2 maal in Langham Place in Kowloon. Het is het beste hotel waar ik tot nu toe in Hong Kong heb overnacht, zeker gezien de redelijke prijs. De kamers zijn niet al te groot (maar ja, HK) maar goed ingericht. De badkamer heeft een glazen wand waardoor de kamer ruimtelijker lijkt (en je op de WC kunt zitten met uitzicht). De bedden zijn heerlijk met een keuze uit verschillende kussens. De verdere voorzieningen op de kamer zijn zeer goed. Internet is HKD 120 per dag, beetje duur, maar goed en snel. Restaurants in het hotel zijn goed, ontbijt is redelijk goedkoop (HKD 130 als je vooraf boekt) en de service is prima. Mooi zwembad op het dak (hoogste van Hong Kong). Het hotel ligt handig, grenst aan Langham Place mall, MTR station en het sfeervolle Mong Kok. De Ladies Market is op een steenworp afstand. Dit hotel is echt een aanrader. Duurder hoeft niet, dit is perfect.

Gereisd met partner in november 2008

• 10joan23-07-2007

heel erg goed luxe hotel , boek de suite heb je alles erbij, gelijk heel de dag door hapjes, uitstekend ontbijt, alle drankjes echt prijs kwaliteit heel goed, suite op 36 verdieping uitzicht geweldig over HongKong, zelfs vanuit je badkamer . volgende keer als ik in H.K zou logeren wederom het Langham Place.

Gereisd met partner in juli 2007

• 10Mon24-10-2006

Heel goed, mooi / chique hotel, goede en vriendelijke service. Kamers met oa flatscreen tv, dvd speler, faciliteiten voor koffie/thee zetten, strijkplank en -ijzer, ruime badkamer met doucheruimte en ligbad. Muur van de badkamer is van doorzichtig glas, je kijkt dus zo de kamer in, gratis krant elke ochtend. Mooi zwembad op dak van het hotel. Grenst aan groot winkelcentrum. Internetten in Business Centre is gratis. Mogelijkheid om draadloos te internetten op de kamer (tegen betaling). Grote fitnessruimte met mooi uitzicht van de bovenste verdieping over de stad. Qau ligging goed. Metrostation (MTR) op ca. 5 minuten van het hotel. Ontbijtbuffet relatief duur, maar zeer uitgebreid. Kan ook etn in het winkelcentrum met o.a. foodcourt, Starbucks, Delifrance. Als ik kijk naar prijzen van andere 5-sterren hotels in Hong Koong, dan is de prijskwaliteit verhouding van dit hotel zeer goed.

Gereisd in oktober 2006

• 9Alexander van den Berg30-05-2006

Dit hotel is nieuw en voldoet aan iedere eis die een reiziger kan hebben. Het gehele hotelis voorzien van WiFi waardoor er zelfs aan het zwembad op de 43e etage gewoon gewerkt kan worden. De Spa is de moeite waard. Een echte aanrader. Het Mongkok gebied waar het hotel ligt is erg gezellig en geeft je het idee in Azie te zijn.

Zakelijk gereisd in mei 2006

• 10Bas04-05-2006

Als je naar Hongkong gaat moet je echt in dit hotel overnachten. Mooie ruime kamers, zeer vriendelijk personeel, zwembad op het dak, goed eten kortom helemaal top. Vanaf verdieping 30 is the Place club. Ontbijten, drankjes en hapjes de hele dag inclusief. Gewoon doen! Mega shoppingcentrum aan de overkant van de straat. Buiten het hotel ook mega veel mensen! (maar daar hoor je in het hotel niets van)

Gereisd in mei 2006

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald