Hotel L Nina et Convention Centre

Hotel L Nina et Convention Centre

We hebben een aantal aanbieders voor L Nina et Convention Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel L Nina et Convention Centre in het Nederlands

Goed alternatief voor hotels downtown.

van Deudekom
25-4-2012

Gemiddeld hotel voor toeristen reiziger. Makkelijk te bereiken/vertrek met airport bus service. Op loopafstand van metro stn Tsuen Wan West en Downtown Kowloon te bereiken zonder overstappen.

Inpandige mall is voorzien van supermarkt en koffieshops. Via citywalk is ander meer uitgebreid winkelcentrum te bereiken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L Nina et Convention Centre in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L Nina et Convention Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.