Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong

Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong

Luxe hotelWeer vandaag26°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Kowloon Shangri-La Hong Kong voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong in het Nederlands

2008

Topper

Janny de Graaf
10-8-2008

Fantastisch hotel, in alle opzichten. Ruime kamers met een fantastisch uitzicht. Beslist een aanrader.

Gereisd met partner in september 2007

Een van de toppers op Kowloon

Erik
1-1-2008

Een van de toppers op Kowloon. Uiteraard boek je "Harbour View" en doe je de electrische gordijnen nooit dicht. Heerlijke wijnen in de Tapas bar en allround service op hoog nivo. iPod aansluiting, multifunctie printer op kamer, butlerknop waar ook echt snel op gereageerd wordt. Wil je iets, vraag en het wordt geregeld.

Gereisd met partner in januari 2008
2006

uitstekend hotel , met een kamer ( Harbor vieuw) met een uitzicht ( Skyline Hong Kong ) om nooit te vergeten

Gereisd met vrienden in augustus 2006

2005

Door ons gebruikt als dagkamer tijdens een stop-over onderweg naar Australie.

Net hotel, niets op aan te merken.

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.