Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong *****

Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong *****

Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong

We hebben een aantal aanbieders voor Kowloon Shangri-La Hong Kong voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong in het Nederlands

Topper

Janny de Graaf, 10-8-2008

Fantastisch hotel, in alle opzichten. Ruime kamers met een fantastisch uitzicht. Beslist een aanrader.

Een van de toppers op Kowloon

Erik, 1-1-2008

Een van de toppers op Kowloon. Uiteraard boek je "Harbour View" en doe je de electrische gordijnen nooit dicht. Heerlijke wijnen in de Tapas bar en allround service op hoog nivo. iPod aansluiting, multifunctie printer op kamer, butlerknop waar ook echt snel op gereageerd wordt. Wil je iets, vraag en het wordt geregeld.

uitstekend hotel , met een kamer ( Harbor vieuw) met een uitzicht ( Skyline Hong Kong ) om nooit te vergeten

Door ons gebruikt als dagkamer tijdens een stop-over onderweg naar Australie.

Net hotel, niets op aan te merken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kowloon Shangri-La Hong Kong scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.