Hotel JW Marriott Hotel Hong Kong ****

Hotel JW Marriott Hotel Hong Kong ****

Hotel JW Marriott Hotel Hong Kong

We hebben een aantal aanbieders voor JW Marriott Hotel Hong Kong voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel JW Marriott Hotel Hong Kong in het Nederlands

luxe zakenhotel op Hongkong Island

edo, 17-1-2012

Hotel ligt samen met Conrad hotel en Shan-gri La hotel op een mooi shopping center. eerste kamer rook wat vochtig. 2e kamer was beter. Heerlijk gezwommen in het buitenzwembad. Ontbijt is wat je mag verwachten van een Aziatisch 5 sterren hotel. Dus goed en overvloedig. kamer met 2 dubbele bedden is geschikt voor gezin met 2 kinderen.

Prima zaken hotel

Dick van Rooijen, 21-9-2009

Zeer centraal gelegen in de stad, 5 minuten per taxi en je zit helemaal midden in het centrum. Hong Kong een geweldige stad waar je allemaal eens heen zou moeten. Hier en daar is er nog het oude China te ontdekken.

Als tip maak eens de tour met de cabrio bus door de stad, maar doe dit ook nog eens als het donker is.

Hong Kong is duur dus ook het hotel. Ga dus in de in de stad eten op alle hoeken van de straat is dat prima te doen.

In november 2007 verbleven wij 4 nachten in het JW Marriott hotel op Hong Kong Island. Het hotel ligt erg handig. Het is gesitueerd boven het Pacific Place winkelcentrum en het MTR station Admiralty. Eerste shoppingbehoefte kan dus direct onder het hotel bevredigd worden, inclusief een erg goede kleermaker 'Pacific Custom Tailors'. Het hotel is van alle gemakken voorzien. Onze De Luxe kamer was niet groot maar handig ingedeeld. Bij aankomst een welkomstthee aangeboden, erg vriendelijk. Elke dag vers fruit op de kamer. Alle verlichting en gordijnen is vanaf het bed te bedienen en elke ochtend de South China Morning Post op je kamer. Ontbijt in het restaurant is heerlijk en overdadig. Ook het diner is aan te raden en redelijk geprijsd. Het personeel is zeer vriendelijk, zelden hoefde ik zelf de deur open te doen. Het hotel is niet goedkoop maar biedt veel waar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JW Marriott Hotel Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JW Marriott Hotel Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel JW Marriott Hotel Hong Kong scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.