Luxe hotelWeer vandaag29°23°
Hotel Island Shangri La Hong Kong

We hebben een aantal aanbieders voor Island Shangri La Hong Kong voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Island Shangri La Hong Kong in het Nederlands

2008

Uistekend hotel

t. ruys
27-12-2008

Prachtig hotel, centraal gelegen, alle mogelijke winkels in nabijheid, groot buitenzwembad met terras enz. op dak. Een aanrader

Gereisd alleenreizend in oktober 2008

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Dokter, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Island Shangri La Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Island Shangri La Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.