Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°24°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor InterContinental Hong Kong Kowloon voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel InterContinental Hong Kong Kowloon in het Nederlands

Een van de allerbeste hotels in de wereld !

Jan Hein Slootmaekers
10-7-2011

In dit hotel, waar wij al jaren komen, is werkelijk alles tot in de puntjes geregeld. Waanzinnig uitzicht, absolute top-service, restaurants op het hoogste niveau. Dit maakt dit hotel, het vroegere Regent Hotel, tot de allerbeste in de wereld.

Gereisd met partner in juni 2011

Dit is een hotel van de overtreffende trap ;-). Wij sliepen in een Deluxe Harbourview Room met toegang (meerprijs, maar elke dollar meer dan waard) tot de Club Intercontinental. Alles is uitstekend, niets op aan te merken. De Harbourview kamers bieden een fantastisch uitzicht, vooral onvergetelijk 's morgens vroeg zodra je op de knop hebt gedrukt waardoor de gordijnen electrisch opengaan. Maar uiteraard is de prijs daar dan ook naar, daarom heb ik niet allemaal tienen gegeven. Helaas (maar daar kan het hotel helaas niets aan doen) wordt het gebouw ernaast inwendig gesloopt, hetgeen in het zwembad voor geluids- en trillingsoverlast zorgt. Perfecte ligging, shopping dichtbij, evenals de Star Ferry naar Hong Kong Island.

Gereisd met partner in mei 2011

Top-hotel!

ccps
26-10-2010

Zijn 4 nachten in hotel verbleven. Mooie kamers met zeezicht. Sfeervol hotel met hele goede service. Vooral de restaurants in het hotel zijn super. Met name het steakhouse.

Gereisd zakelijk in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooiste harbourview ter wereld

Colinda Rokers
3-8-2009

Fantastisch hotel. Het uitzicht op de harbour is fenomenaal. In de lobby kun je heerlijk bijkomen van alle indrukken. Service is van ongekend niveau. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Gereisd met partner in juni 2007

Prachtig hotel

kurris
2-8-2009

Een zeer fraai tophotel met waanzinnig uitzicht op Hongkong-city.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

superhotel

Jan Deneir
16-2-2009

Duur hotel, maar elke cent meer dan waard. Hotel is supergelegen, kamers met Harbor-view hebben zicht op de fameuze skyline van Hong Kong. Eten is super, meerdere restaurants, zwembad is zalig. Super-service. Personeel is zeer behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Feb 16 2009 18:08:57 GMT+0000 (UTC)

2008

veel beter is moeilijk te vinden

Jan Deneir
15-12-2008

Het Intercontinental Hotel te Hong Kong behoort tot de top van de wereldhotels. Kamers neem je best met harbor-view. Verbazingwekkend, druk en toch rustig, prachtig zwembad. Alle voorzieningen, prachtige kamers. Zat vast in Hong Kong tijdens typhoon Nuri. Het hotelpersoneel heeft alle rompslomp met luchtvaartmaatschappij afgehandeld. Super service. Mooi uitzicht in restaurant, zeer lekker.

Gereisd zakelijk in oktober 2008

• Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand toegangGescheiden door boulevard

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Autoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterContinental Hong Kong Kowloon in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterContinental Hong Kong Kowloon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.