Hotel Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan in het Nederlands

Mooi nieuw hotel op goede lokatie uit de drukte.

calimerosmoke
28-11-2013

Mooi nieuw gebouwd hotel uit 2012. De lobby bevind zich op de 5 e en vanaf de 8e t/m 32 zijn de kamers. Hadden ruime twee pers kamer met badkamer die mooi van maat is. Douche wc wasbak. Voor raam bureau met een bankje langs de muur en stoel. In een van de twee kasten koelkastje voor gebruik geen minibar en kluis. Nadeel was wel dat dit twee olanken in je kast kost en de kast stond ook tegen de andere kast aan waardoor je daar bijna niet in kon zaten geen deuren in de kasten. Goed groot 2 pers bed. Let wel op de bedden in china zijn allemaal kei hard dus dit ook. Meteen bij aankomst matrascover gevraagd en deze was snel bezorgt waardoor bed iets zachter was. Maar Uitstekend geslapen allebei tegen verwachtingen in maar bed lag super. In hele hotel gratis wifi restaurant op de 6e maar dat is s avonds vroeg dicht. Ontbijt vanaf 6 uur s morgens tot laat in de ochtend. Deels ontbijtbuffet rest in lobbybar geen gebruik van gemaakt.

Gereisd Met partner in Tue Oct 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Hong Kong Central & Sheung Wan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.