Hotel Hong Kong Guest

1 review over Hotel Hong Kong Guest in het Nederlands

dit nooit meer

Kin
27-4-2012

Kamer is niets anders dan een bezemkast met een douche. Het heeft wel een raam maar je kunt niet naar buiten kijken door vele rommel voor het raam. Het krioelt van insekten. En in de douche kun je niet eens draaien zo klein is het. Buiten veel hangende mannen. Geef je een onbehagelijke gevoel.

Gereisd Alleenreizend in Mon Apr 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesTicket service, Wasserette

• Adres83-97 Nathan Road, Block A-B, 10/F-B4, Tsim Sha Tsui Mansion(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hong Kong Guest in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hong Kong Guest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.