Hotel Hong Kong Gold Coast

Hotel Hong Kong Gold Coast

We hebben een aantal aanbieders voor Hong Kong Gold Coast voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hong Kong Gold Coast in het Nederlands

Nou,?, Nee!!!

Art en lieke
8-5-2010

Wij hebben dit hotel geboekt voor het mooie zwembad,alleen daar zat geen water in.Onderhoud!Kan gebeuren,maar het was wel jammer.Hotel is wel aardig maar zeker geen 5 sterren waard.Maximaal 3!Ligt erg ver van het centrum Hong-Kong af.Ongeveer half uur met de taxi,maar dat is niet echt duur,als je met 4 personen gaat.Er rijdt ook een shuttlebusje,maar die vertrekt wel eens voor tijd,kan je alsnog een taxi nemen of wachten op de volgende. Ontbijt erg goed.De superiorkamers hebben geen balkon,daar moet je wel op letten als je boekt. Er zijn wel kamers met balkon,maar laat je goed informeren.Als je een rokerskamer wilt,schrik niet van de lucht die er in hangt,er kan namelijk alleen maar een raam open.Boek dus een kamer met balkon! Wees verstandig en zoek lekker een hotel in of bij het centrum van hong-kong. Het is een leuke stad om een dag of 3 rond te lopen. Genoeg te doen! Veel plezier!

Gereisd met vrienden in mei 2010
2005

Prachtige inkom met open lift

Michele
6-8-2005

Prachtige inkom met open lift. Je staat er werkelijk perplex ! Zeer verzorgde kamers en lekker eten. Een heel rustige ligging voor Hong Kong. Er is een gratis transfert voorzien per boot of per bus naar het schopping center in Kowloon. Een aanrader !

Gereisd anders in augustus 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hong Kong Gold Coast in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hong Kong Gold Coast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.