Hotel Holiday Inn Golden Mile

Hotel Holiday Inn Golden Mile

8.3Fantastisch

China, Hongkong, Hongkong

Op vakantie geweest naar Holiday Inn Golden Mile?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Golden Mile voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

14 reviews over Hotel Holiday Inn Golden Mile

• 8de Boer27-10-2015

Goed hotel

Goede uitvalbasis om de stad te verkennen! Badkamer is aan de kleine kant en geen mooi uitzicht. Zwembad is niet gek groot en Koud! Maar als je er heen gaat om Hong Kong te ontdekken zal dit absoluut geen negatief punt zijn.

Hotel heeft een perfecte ligging! Metro op 10 meter afstand. Wat overigens super werkt! Symphonica of lights op loopafstand, markten eventueel te belopen en anders perfect om met de metro te doen.

Op de hotelkamer is er een mobiele telefoon beschikbaar welke je mag gebruiken. Gratis bellen naar 6 bepaalde landen (niet Nederland) Maar ook gratis internet! Ideaal om mee te nemen de stad in zodat je altijd iets kan googlen of de weg ergens naartoe kan vinden!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8edwin.ferdinandus01-12-2013

Prima uitvalsbasis voor bezoek Hong Kong

Gelegen op Kowloon en vlakbij de terminals van de star ferry naar HK Island. Alle night markets zijn vlakbij en sommige met goedkope taxi goed bereikbaar. Zwembad erg koud, niet verwarmd. Kamers prima en schoon en het ontbijt is erg uitgebreid.

Gereisd met vrienden in november 2013

• 8Floyd23-04-2012

Aanrader

Mooi hotel, lekker centraal gelegen en daardoor een goede uitvalsbasis om zowel Kowloon als Hongkong island te bekijken. De kamers zijn niet erg groot, maar voldoende. Als je een kamer met uitzicht wilt, moet je verder zoeken, als je een kamer met een bijzonder uitzicht wilt, dan zit je hier goed.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9k_j_nieuwenhuijsen28-06-2011

centraal gelegen hotel in het hart van Hong Kong

Goed hotel met schone, ruime kamers en een goed ontbijtbuffet. Centraal gelegen en vlakbij een metrostation, waarvan uit je makkelijk HK kunt gaan verkennen, een aanrader.

Zakelijk gereisd in december 2010

• 9Martijn, Ingrid, Julian en Emma29-07-2010

Prima stadshotel met goed openbaar vervoer !!

Een prima hotel waar wij hebben verbleven gedurende 4 dagen. Het hotel ligt centraal in de stad ( aan de Golden Mile ) in Kowloon met een metrostation voor de deur ! Het is een goed hotel met verzorgde kamers. Je merkt wel dat de kamers kleiner zijn dan het resort op Bali waar we eerst verbleven maar voor het ondekken van deze geweldige stad is het voldoende. Wij hebben geen ontbijt er bij geboekt omdat in de buurt een Delifrance zou zitten. Deze vonden wij echter pas na 2 dagen zoeken; maar er zitten er 2 op loopafstand ( het velengde van Mody Road; vlakbij hotel Sangrila ) Verder liggen Victoria Harbour met het vertrekpunt van de Star Ferry en de ( enigszins tegenvallende ) Symphony of Lights op loop afstand. Maak bij aankomt op het vliegveld gebruik van de Airport express naar Kowloon Station en pak daar de gratis shuttlebus direct naar het hotel. Dit is erg efficient en zeer goed te doen. Vanaf het vliegveld ben je in ongeveer een half uurtje in je hotel !! Doen dus !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7harold18-01-2010

prima hotel

De ligging van het hotel is prachtig op Kowloon Island. Vriendelijk personeel, wat ten alle tijde bereid is je te helpen met problemen

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 8Monique Reichert & Martijn Eichhorn31-10-2009

Uitstekende keuze voor 3 dagen Hong Kong

Na een riante duikvakantie in de Filipijnen stonden 3 dagen grote stad op het programma. We zochten in Hong Kong een hotel met schone kamers, centraal gelegen en betaalbaar. Het Holiday Inn Golden Mile biedt meer dan dat. De ligging is perfect in het hart van Kowloon, het personeel is vriendelijk, de kamers zijn goed ingericht, het ontbijtbuffet is groots en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Absoluut doen. Monique Reichert & Martijn Eichhorn

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8Bianca03-02-2008

Perfecte ligging in Hong Kong. 5 minuten lopen naar de Ferry voor Hong Kong Island. Wij namen geen ontbijt omdat dit zo schribarend duur is en niet bijzonder. Voor EUR 2,50 ontbeten we verderop om de hoek in de Delifrance heerlijk roerei met spek, verse jus, baguette en koffie!

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8schelstraete Peter06-10-2007

het hotel is zoals elke holiday inn goed en centraal gelegen en dit in de wijk kowloon maar ik vind de waardering telkens erover , de kamers zijn wel leuk maar de badkamers hebben hun beste tijd gehad , er was wel een kluis aanwezig op onze kamer en de kamers worden elke dag stipt gereinigd . Het ontbijt buffet is prima in orde maar je moet wel opletten dat je het ontbijt op voorhand bij reserveerd of je betaald dubbel achteraf .De maaltijden zijn verschrikkelijk duur in het restaurant een alternatief kan je beter zoeken bij aankomst . Een min punt is de bar in het hotel waar je niet alleen drank kan bestellen maar waar je ook de dames erbij kan krijgen , in begin wel leuk om te observeren maar na een tijdje storend , zeker voor zo een hotel met dergelijke reputatie .

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Bas van de Wakker19-02-2007

Voor mijn werk reis ik veel en heb dus al heel wat gezien. Het hotel ligt in het Knowloon gedeelte van Hongkong. Prima hotel welke goed met de metro te bereiken is. Omdat mijn motto is: 'Het kan altijd beter'geef ik vrijwel nooit een 10. De kamers zijn ruim, personeel zeer friendelijk. Ik vertrok pas in de avond weer richting a'dam en kon me opfrissen in de goede fitness ruimte. Jammer dat je daar alleen geen privacy hebt en dus moest omkleden op de wc. Ook geen kluisjes (echt even wat minder). Bar, ontbijt en restaurant echt een topper!

Gereisd in februari 2007

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages