Hotel Holiday Inn Express Causeway Bay

Hotel Holiday Inn Express Causeway Bay

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Causeway Bay voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Express Causeway Bay in het Nederlands

Blijft een prima hotel voor niet te veel geld

Edwin
24-10-2010

Ligging is uitstekend, aansluiting direct aan het metro-station. Ontbijt blijft een probleem met heel erg weinig keuze, maar is in de rate inbegrepen. Het nieuwe restaurant is weliswaar een verbetering, maar de keuze is heel erg beperkt tot ene paar standaard menuutjes. Kamers zijn klein, maar ook relatief goedkoop voor Hong Kong begrippen. Internet is inclusief.

Gereisd Zakelijk in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleine kamers en vreemd ontbijt

Edwin
27-5-2010

De kamers in het Holiday Inn express zijn klein te noemen, maar goed, daarvoor is het ook het express hotel van HI. Deze kamers zijn vrijwel overal ter wereld volgens mij bijna hetzelfde. Het hotel ligt op Hong Kong Island en direct tegenover een grote mall en het metro-station. Dat maakt het heel makkelijk snel overal in Hong Kong te kunnen komen. Het ontbijt was wel vreemd, er zijn namelijk iedere dag 2 keuzes (zoals gebakken mie of een ei) en om de 3 dagen beginnen ze weer bovenaan. Dat viel dus wel tegen. Verder een prima hotel voor die prijs.

Gereisd Zakelijk in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Causeway Bay in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Causeway Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.