KinderhotelWeer vandaag31°26°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Harbour Plaza North Point voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Harbour Plaza North Point in het Nederlands

Goed hotel

leslie en mara
7-9-2009

Hebben 2 nachten doorgebracht in dit hotel op doorreis naar Bali. Bij binnenkomst werd ons een upgrade aangeboden (30 EUR voor 2 nachten) voor een grotere kamer met beter uitzicht. Dit gedaan en het was een goede keuze. We zaten op de 26ste verdieping en uitzicht was echt mooi (keken uit op Kowloon en oude vliegveld). Ontbijt was uitgebreid en lekker. Openbaar vervoer op 100 meter. Service en vriendelijkheid staat hier ook hoog in het vandaal. Kortom: een aanrader. 1 klein minpuntje: de bedden zijn kneiterhard. Maar dat schijnt normaal in Hong Kong te zijn.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Prima hotel op Hongkong Island, dichtbij, 50-100 meter, je

M. Reijers
19-9-2007

Prima hotel op Hongkong Island, dichtbij, 50-100 meter, metrostation Quarry Bay!! In no-time kun je overal heenreizen. Wij hebben alleen logies geboekt omdat je overal in Hongkong, ook in metrostations, goedkoop broodjes met drinken kunt kopen waardoor je nog meer tijd hebt om alles te bekijken. Uiteraard kun je tegen extra betaling ontbijtbffet boeken, dit is prima! Het hotel biedt een buitenzwembad waar je heerlijk een paar baantjes kunt trekken, handdoeken worden je aangereikt.Tegenover het hotel heb je een kleine supermarkt en ook is er een pizzahut gesitueerd. Kortom een aanrader!

Gereisd Familie in mei 2007

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harbour Plaza North Point in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harbour Plaza North Point zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.