KinderhotelWeer vandaag29°25°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Harbour Plaza North Point voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Harbour Plaza North Point in het Nederlands

Voor Chinese begrippen zeer goed

Marion
13-2-2017

Voor Chinese begrippen is dit een zeer goed hotel : goede bedden mooie en schone badkamer , uitgebreid ontbijtbuffet , en vooral dat laatste is op het vaste land van China bijna nooit het geval. Voor westerlingen zeer karig over het algemeen. Dit hotel is zeer centraal gelegen naast een metrostation en aan de overkant van de Ding-Ding tram ( is heel leuk moet je gewoon eens doen!)

Gereisd met partner in november 2016

Centraal gelegen goed hotel

MB
7-5-2016

Centraal gelegen in een winkelstraat vlakbij metrostation Quarry Bay. Metro kost maar 2 tot 3 euro door heel Hong Kong. Ontbijt is goed en de bedden zijn perfect. Kamers zijn schoon en netjes.

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Elske
13-9-2012

Prima hotel voor overnachting .Ingesteld op zakelijke reizigers .Fijn toeven in de bar .Fantastisch ontbijt .Ligt ver van alle bezienswaardigheden maar metro is vlakbij.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima om te overnachten...meer niet

b.schoute
6-6-2012

Hotel was erg basic. Mooie lobby en mooi zwembad. Personeel in het hotel is erg zakelijk en niet belangstellend of extra vriendelijk. Bij het uitchecken lever je de sleutel in en er kon geen 'dank je wel' of 'goede reis' vanaf. Zelfs 'bye' was al teveel. Zo hebben we nog wel een aantal keer dit soort dingen meegemaakt. Kamer zijn klein (basic) en de bedden vrij hard. Bij het verlaten van het hotel mijn koffers even laten wegzetten. Toen ik tussendoor er iets uit wilde pakken, vonden ze dat allemaal maar een hoop gedoe en dat lieten ze blijken ook. Aziatische gastvrijheid is in dit hotel ver te zoeken. Het hotel ligt een beetje afgelegen, maar het metrostation(quarry bay) zit in de straat tegenover de ingang van het hotel, dus je bent zo in het centrum. Internet in het hotel (wifi en business centre) zijn belachelijk duur!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Modern fijn hotel

Fam. Mos
17-7-2011

Alles was goed verzorgd en we hebben genoten van de heerlijke bedden en het fantastische ontbijtbuffet. De kamers waren relatief wel vrij klein maar verder erg luxe. Zeker de badkamer was prachtig! Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Ik ben in dit hotel geweest van december 2009 t/m maart 2010. Ik heb het hier zeer goed gehad. Ontbijt is goed. De ligging is goed. je kan voor het hotel de metro nemen of de tram en bussen. Openbaar vervoer is goed. Je bent zeer snel in de andere wijken. personeel was zeer behulpzaam. In het weekend is het druk omdat er danveel groepen mensen komen, maar personeel blijft altijd corect en vriendelijk. Ik zat hier voor mijn werk en zou zeker weer terug gaan. Ik maakte iedere dag gebruik van de fitness ruimte om te sporten.

Gereisd zakelijk in Fri Dec 04 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

redelijk hotel

vincent
2-6-2011

Harde bedden... Douche erg goed en kamer zien er verder redelijk standaard uit. Dichtbij metro en bent opzich redelijk snel bij alle toeristische attracties. Eten is wat aan de prijs maar wel goed.. Leuk hotel voor een paar dagen.

Gereisd met vrienden in Wed Apr 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel voor de budgetreiziger

Angelique
11-10-2010

Redelijk hotel maar niet echt goed gelegen in Hong Kong. Direct bij metrostation Quarry Bay, wat wel weer makkelijk maakt als je wilt reizen met de metro. Ligt op het eiland Hong Kong in de business wijk. Voor alle toeristische bezienswaardigheden moet je echt met de metro of iets anders. Ligt ongeveer 20 minuten van alles vandaan.

Service minimaal. Kamers zijn redelijk, bedden zijn echt heel erg hard. Daarnaast ook best wel veel geluid, schoonmakers willen ook wel eens al om 08.00 uur in de ochtend bij je staan!

Gereisd alleenreizend in oktober 2010

Keurige kamers, aardige locatie

Lud van der Garde
26-2-2010

vlakbij Metro station (100 mtr), vandaar in 20 minuten naar Central. Kamers netjes, ontbijtbuffet redelijk Avondbuffet prijzig maar goed

Gereisd met vrienden in februari 2010

Goed hotel, gunstig gelegen.

Fam. van Rijn
31-12-2009

Bij aankomst probeert men je een duur extra pakket aan te smeren waarbij je dan wat extra's krijgt en op de 22e of 23e etage verblijft. Niet doen. Onze kamer (18e etage met een klein beetje uitzicht op Victoria Harbour) was prima. Ontbijt is ook prima. Zwembad is geheel in de schaduw gelegen en onverwarmd (oktober/november). Metro is aan de overkant van de straat. Verder weinig tot geen persoonlijke aandacht van het personeel. Groot hotel met groepen die enkele (2 of 3 nachten) verblijven.

Gereisd met partner in oktober 2009

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harbour Plaza North Point in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harbour Plaza North Point zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.