KinderhotelWeer vandaag19°15°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Harbour Grand Kowloon voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Harbour Grand Kowloon in het Nederlands

top!

D ter Steeg
28-8-2013

heerlijk hotel op een prachtige plaats in HK. 2 kamers geboekt, zonder moeite 2 kamers naast elkaar met verbindingsdeur zodat we samen met onze kinderen van 10 en 14 jaar een soort suite hadden! Prima uitgebreid ontbijt en inpandige restaurants. Aanrader is het naastgelegen hotel retaurant met terras buiten! Shuttle bus en taxi's maken het een prima plek om de stad te ontdekken maar zeker de metro van HK is een aanrader, ligt ca 10 min. lopen van het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Magnifiek uitzicht

Rob
3-5-2012

Zeer luxe hotel met uitstekende kwaliteit en service. We hadden een suite met uitzicht op de haven en de skyline van Hong Kong. Je wordt hier helemaal vertroeteld. Ontbijt op de 19e verdieping met prachtig uitzicht over de stad en het water. Op het dakterras is het zwembad en de jacuzzi en ligstoelen en bar. Het hotel ligt net buiten het centrum, met de taxi sta je in 10 minuten bij de Starferry. Nathan Road ligt net te ver om te lopen, zeker in de drukkende warmte is het ca. 3/4 uur lopen. Na onze rondreis door China was dit een ideaal hotel om in luxe bij te komen van alle eerdere ervaringen.

Gereisd met partner in april 2012

Fantastische ligging

Thom Markestein
3-4-2011

Dit hotel ligt fantastisch, enerzijds op een hele mooie plek aan de haven, anderzijds in een rustig gedeelte van de stad. Let op: Dit hotel geeft vroegboekers erg veel voordeel, niet bang zijn voor de rest van de kosten, er liggen op loopafstand veel restaurantjes. Als je romantisch gaat wel extra betalen voor het uitzicht over de haven, dat is uniek. De shuttlebus naar het centrum werkt perfect, taxi's zijn goedkoop en in Hongkong is het openbaar vervoer van zeer hoge kwaliteit. Een aanrader om een paar dagen door te brengen!

Gereisd alleenreizend in maart 2011

Fanastische decadente plek

B.B.
1-10-2010

Harbour Grand Kowloon is prachtig gelegen aan de baai van Kowloon met uitzicht op Honkong Eiland. De kamers kijken uit over de baai en zijn van alle gemakken voorzien. Dit chique hotel beschikt over een spa, zwembad op het dak, fitness ruimte en 7 restaurants waar je heerlijk kan eten. Het is zijn 5 sterren zeker waard. Nadeel is wel dat het eten en drinken ook de prijs heeft van 5 sterren (€ 5 ) voor een biertje.

Omdat het hotel iets verder van Nathan Road ligt heeft het hotel een gratis shuttle service die elk half uur vertrekt. Na onze rondreis door China was dit voor ons een echt relax hotel.

Gereisd met partner in oktober 2010

doen!

Ellis
10-10-2009

Let op, er zijn twee harbour plaza's. Check bij de chauffeur dat het die in whampoa garden is!

Prachtig hotel, iets gehorige kamers, maar superverzorgd, schoon en gratis koffie- theefaciliteiten en fleswater. Goede ochtend- en avondservice en alles is voorhanden.

Iedereen is zeer behulpzaam.

Het ligt in bij een lokaal winkelgebied maar de grote nathan road winkelstraat is niet loopbaar.

Een taxi binnen het centrum kost ongeveer 15-25 dollar, ligt aan de drukte, dus maximaal 2,50 euro.

Gereisd alleenreizend in oktober 2009

Een echt tophotel op sublieme lokatie.

R. Hendriksen
27-6-2009

Een waar rustpunt in deze schitterende metropool. Gelegen aan het water op Kowloon: wat een uitzicht op Hong-Kong Island! Ieder half uur gratis hotelbus naar het centrum van de stad.

Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2009

2006

Mooi gelegen hotel aan de andere kant van de haven, dus zicht op spectaculaire hoogbouw aan de overkant met gratis lichtshow in de avond. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien met in de badkamer een aparte douchecabine en fullsize bad. Ontbijt is goed verzorgd en ruimte is onderdeel van de heel mooie lobby van het hotel. Naar centrum is een overtocht met de boot en gelijk gratis een havenbezichtiging.

Gereisd familie in oktober 2005

Het is een hotel in de duurdere prijsklasse en dat is te merken. Kamers en service uitstekend.Prachtig uitzicht over de haven naar Hong Kong Island.Als de prijs van de kamer hoog is onderhandel dan upgrade of een gratis ontbijt op de club floor uit. Bereikbaarheid is geen issue. TST East is zowieso leuk en met een taxi ben je zo in TST Centrum ; de Ferry is op 3 minuten loopafstand, kost HKD 5,30 en dan ben je of op Hong Kong Island of Central. AANRADER

Gereisd anders in april 2006

Erg mooi hotel met een schitterende lobby en uitzicht

monique
12-1-2006

Erg mooi hotel met een schitterende lobby en uitzicht. Kamers zijn erg mooi en verzorgd. Aanrader.

Gereisd anders in januari 2006
2005

Wauw wat een luxe! De slofjes staan klaar en zwemmen doe je op de 21ste verdieping op het dak!

Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het net te ver lopen is naar het centrum.

Gereisd anders in november 2005

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harbour Grand Kowloon in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harbour Grand Kowloon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.