Luxe hotelWeer vandaag33°26°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Harbour Grand Hong Kong voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Harbour Grand Hong Kong in het Nederlands

Top Hotel dat van alle luxe voorzien is

Randy
16-12-2010

Dit Hotel kan je scharen in de categorie Peninsula, Huis Ter Duin en The Grand. Je wordt ontvangen door Indiase mannen met tulbanden die de deuren voor je open houden. Bell boys lopen in chique uniformen rond. In de grote lobby speelt een dame iedere avond harp. Alleen al de kristallen ornamenten in de lobby zijn overweldigend. De luxury harbour view room is ruim, lang en voorzien van alle gemakken. De jacuzzi met regendouche en de badkamer zijn mooi. Het bankstel is comfortabel, net als het ruime bed. Er zijn volop tv kanalen en het uitzicht is super. Het buitenzwembad en alles eromheen is mooi gemaakt, sfeervol verlicht 's avonds. Een drankje doen in Bar 188 grdn is een must, alleen al voor het uitzicht. De sauna, stoombad en de sportruimte zijn allemaal pluspunten. De roomservice is van hoge kwaliteit. Vanuit het hotel loop je binnen 5 min naar de metro. Vanaf daar doe je er nooit langer dan 20 minuten over om in Central te komen. Perfect!

Gereisd alleenreizend in december 2010

Wat een service

geertjep
19-8-2010

Geweldig onthaal, mooi hotel, vriendelijk schoon, prachtig uitzicht, we hebben genoten. Omdat we Starbucks fan zijn, ze liggen er om de hoek.

Gereisd met partner in maart 2010

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harbour Grand Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harbour Grand Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.