7,3

25 reviews over Hotel Eaton Hong Kong in het Nederlands

Basic, prima hotel

Karin,
13-1-2018

Centraal in kowloon gelegen dichtbij de highlights.

Gereisd met partner in september 2017

Super

Jochem van de Water,
10-1-2018

Ligt mooi centraal, goede faciliteiten

Gereisd met vrienden in juli 2016

Net hotel

Maria
8-5-2016

Goed:

- ontbijt

- bedden

- uitzicht, voor stads begrippen, beste aardig

Minder:

- badkamer schuifdeur zat meter naast het bed

- kleine kamer

- vieze prullebakken, wel leeg maar er zatern zwarte randen in.

- ontzettend groot en alleen bereikbaar met lift en hele lange roltrap

- binnenkomst in de garage onder het hotel

Gereisd met vrienden in april 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Eaton Hong Kong voor je op een rij gezet:

We hadden een clubkamer geboekt. Fijne ruime kamer met een groot bed, en alles mooi schoon. Goede service, vriendelijk mensen. Ontbijt uitgebreid en goed. En voor een beetje meer geld heb je een ruimere kamer, groter bed, em je kan gebruik maken van de clublounge, waar je lekker kan zitten, en gratis koffie-thee-fris hebt.

Gereisd met partner in februari 2016

Een prima hotel om Hong Kong te ontdekken.

Ad Matheeuwsen
31-5-2015

Een goed hotel en prima service verder wel een kleine kamer en geen bergruimte maar wel van alles voorzien, maar dat heb je toch in Hong Kong ze moeten woekeren met de ruimte die ze hebben dat dat is niet veel en daarom zijn de meeste onderkomens erg klein voor zowel de inwoners en gasten, natuurlijk uit zonderingen daar gelaten. Als je boekt met een ontbijt dan krijg je een express breakfast en dat steld niet veel voor ( een kop koffie, een croissantje met wat er op, een juice en een kleinpakje yoghurt ) voor 30 HKD kun je een upgrade nemen voor een buffet, doen die 3,75euro meer is het echt waard.

Verder zijn de prijzend in het hotel des Hong Kongs, dus gemiddeld 2 tot 2 1/2 keer zo duur als in Nederland maar dat geld voor alle voedingswaren. Het beste kun je eten bij locals in de straat tentjes als je die kunt en wil vertrouwen.

Bij mij stonden de personeelsleden steeds klaar voor antwoorden maar spreken minder goed Engels wat nog weleens tot onduidelijkheid leidt.

Gereisd met partner in mei 2015

Perfecte ligging

Dennis
27-8-2014

Dit hotel is bekend in Kowloon. Als je een excursie boekt, wordt je dus bij het hotel opgehaald. Wij hadden een familiekamer; met een aparte kamer voor de kinderen (stapelbed). Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Onze kamer was voldoende groot met goede bedden. Het zwembad is eenvoudig en klein, maar erg lekker om even af te koelen. Vanuit het zwembad heb je ook een mooi uitzicht over Kowloon. Het hotel ligt op enkele minuten lopen van de Temple Street (avondmarkt). De overige markten in Kowloon zijn goed bereikbaar met de trein of taxi. Nadeel is dat er altijd een lange wachtrij is bij de receptie voor vragen en in- en uitchecken. Mensen zijn erg aardig en spreken goed Engels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima hotel

heleen.vanbruggen9734
18-5-2011

redelijk hotel. er werd verbouwd toen wij er waren wat eht wat minder maakte, goed hotel, niet bijzonder

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

gemiddeld hotel

de-hoffies
11-3-2011

Op zich niets aan te merken aan dit hotel. Maar blinkt ook niet uit. Prima plek om alleen te slapen.

Gereisd zakelijk in januari 2005

Prima hotel

Edo
9-7-2010

In juni 2010 door Azië gereisd, waarbij 7 hotels en ressorts van tevoren geboekt. Ook voor 4 nachten het Eaton Hotel in Hongkong. Goed hotel, maar verwacht geen luxe. Het serviceniveau is niet heel erg hoog. Het is dan ook een echt toeristenhotel. Na meermalen klagen werd er pas echt iets gedaan aan onze klacht. Overigens zeer coulant en naar tevredenheid opgelost. Wat echt super is, is het ontbijt. Zeer uitgebreid en volop keuze uit allerlei gerechten en soorten ontbijt. De ligging van dit hotel is ook perfect. Twintig minuten lopen naar de haven en vlakbij Temple street. In tegenstelling tot wat ik lees in andere commentaren, moesten wij betalen voor Wifi.

Gereisd met partner in juni 2010

Geweldig Hotel op ideale locatie !!!!

maickel van heeswijk
16-3-2010

Groot en mooi hotel , oogt heel luxe aan de buitenkant maar is van binnen ook bijzonder mooi en vooral erg netjes !

De liften zijn heel bijzonder , die gaan via de buitenkant van het hotel en zorgen voor een mooi uitzicht .

De kamers zijn zeer netjes , klein maar groot genoeg en brand schoon !

De bedden kunnen beter maar zijn zeker niet slecht .

Locatie is geweldig echt om de hoek van de meest bekende markt in de stad op Temple street (night market) het hotel bevind zich in hartje shop gebied en alles is vanaf het hotel lopend te doen !

Nog wat facts :

-gratis 24 uur per dag internet

-gratis sport ruimte 24 uur per dag

-zwembad op het dak (heerlijk!!)

-mooi restaurant

-zeer vriendelijk personeel

-zeer goede service

Kortom een ECHTE aanrader voor bijzonder lage prijs via Expedia.nl !!

Gereisd met partner in februari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Eaton Hong Kong voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eaton Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eaton Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.