Hotel Disneyland

Hotel Disneyland

We hebben een aantal aanbieders voor Disneyland voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Disneyland in het Nederlands

Schitterend hotel in echte disney sfeer

calimerosmoke
28-11-2013

Schitterend disneyland hotel wat de naam met trots mag dragen. Gelegen op nog geen 10 min lopen vanaf de ingang park denk zelfs nog minder. Gratis pendelbus naar metrostation doet er langer over om er te komen. Uitstekende service en mooie grote kamer met twee queensize bedden. Grote badkamer met bad/douche koelkastje waterkoker thee koffie elke dag. Schitterend. Mooi groot zwembad tot 22 uur geopend met waterglijbaan en zeer warme whirlpool waar lekker bijkomen is van drukke dagen in hong kong of disneyland. Enchanted garden restaurant heeft s ochtends ontbijtbuffet met de characters die meerdere keren aan je tafel komen voor foto's of gewoon een knuffel. Mickey, Minnie, Katrien, Donald, Goofy, Pluto en nog veel meer welke wisselt per keer.

Gereisd met partner in november 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disneyland in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disneyland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.