8,2

18 reviews over Hotel Cosmopolitan in het Nederlands

goed hotel

de leeuw
9-3-2012

Goed hotel voor een stedentrip in hong kong.

Ontbijt goed met veel keus, service oke.

Enige min puntje zijn de bedden in de kamers.

Knetterhard zijn ze, een uitdaging voor je rug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Voldoet niet aan de standaard

SL
21-6-2010

Bij een 4* hotel stel ik mij toch iets meer voor. Vriendelijk personeel, maar erg hulpvaardig zijn ze niet. Als je hen iets vraagt, krijg je meestal alleen een minzame glimlach als antwoord

Ik was er met mijn zus en broer en bij de boeking hadden wij gevraagd om indien mogelijk 3 eenpersoonsbedden. Dat was mogelijk werd ons verzekerd. Aangekomen op een krappe kleine kamer, bleek er alleen een 2 persoonsbed te staan. Over een uur konden wij een andere kamer krijgen volgens de receptie; wij waren gewoon te vroeg.(?) In de tussentijd gingen wij dan maar een hapje eten buiten. Een uur later kwamen wij terug in het hotel en het personeel was al zo vrij geweest om onze bagage naar onze kamer te brengen. Het bleek exact dezelfde kamer te zijn waar het bureautje was weggehaald en een klein veldbedje ervoor in de plaats was gezet. We zijn er maar 1 nacht gebleven en de volgende dag verkast naar een ander (beter) hotel, want voor 1700 HKD (zo'n 180 Euro) was dit echt een afknapper van jewelste.

Gereisd met vrienden in januari 2010

ruime kamers

lisa
20-5-2010

De kamers zijn ruim, maar het hotel ligt wel tegen over een kerkhof. De ramen zijn afgeplakt was wel zonde was. Verder heet het hotel heel anders in het chinees. ( lei- do ) Dus voor degene die geen chinees spreken pas even op als je de taxi pakt, ze kennen misschien geen cosmopolitan hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Uitstekend hotel

Geert
25-2-2010

Wij waren hier door een aanbieding via een vliegmaatschappij. Uitstekende keuze. Fijn hotel, hele goede service, lekker ontbijt. Dichtbij het centrum met de tram. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2008

Geweldig hotel!

Debby
4-9-2009

De kamers zijn ruim, schoon, geweldig personeel!

Ontbijt uitstekend en goede ligging!

Gereisd met vrienden in februari 2006
2008

Fantastisch!

F.Meyer
5-8-2008

Studiereis naar Hongkong gemaakt! Waanzinnige stad en het hotel is fantastisch, vriendelijk personeel, lekker ontbijt en fantastische ligging!

Gereisd zakelijk in juni 2008

Prima touristenklassehotel

Th. Eckhardt
7-7-2008

Prima touristenklassehotel. Centrale ligging tov openbaar vervoer, metro op 5 minuten loopafstand, tramhalte voor de deur (deze ouderwetse dubbeldeks-tram is een aanrader) en grote mall Times Square ligt om de hoek. Nette kamer (superior) met uitzicht op de renbaan. Service is vriendelijk en behulpzaam, het hotel wordt keurig onderhouden.

Gereisd met partner in juli 2008

Een fijn hotel, op loopafstand van het centrum en de metro. Je voelt je er echt te gast, deur wordt voor je opengehouden en ze zijn zeer vriendelijk. Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op renbaan, geregeld via onze reisorganisator Cathey Pacific. Lekker ontbijt met vers klaargemaakte omeletten of gebakken eieren, en CNN op een groot scherm. Wij moesten alleen ontbijten in het ernaast gelegen (zuster) hotel COSMO, maar dat is 10 meter verderop. Elke dag goede schoonmaak en schone badlakens en handdoeken. Ochtendjas en slippers aanwezig, waterkoker met koffie en thee, föhn, roomservice etc. een echte aanrader. Geweldig leuke stad. Wil je verder iets over het hotel of Hongkong weten mag je me mailen: jcenam.timmer@wanadoo.nl

Gereisd met partner in juni 2008
2007

Kamers waren zeer netjes, beetje kleine bedjes voor de lange europeanen, maar verder niks om op aan te merken. Elke dag schone handdoeken en alle toebehoren op de badkamer.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

We hebben maar 1 keer in het hotel gegeten en dat was lekkere spaghetti, ben niet zo'n chinees-eter. Perfecte ligging van het hotel t.o.v. centrum was perfect, weg onderdoor en je was er al. Trammetje stopt voor de deur voor als je verder wil. Zeker een aanrader hoor.

Over de prijs heb ik geen mening, we hadden een pakket geboekt met vlucht, hotel en transfers vv.

Maar ga zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2007

De reden dat de ramen van de kamers aan de achterkant geblindeerd zijn is als volgt: uitzicht op een kerkhof! Chinezen zijn zeer zeer zeer bijgelovig en willen liever geen geesten zien lopen. Vanwege studiereis ook upgrade gehad, inderdaad super uitzicht op de renbaan! 's-ochtends wakker worden en al zittend op je bed het steeds drukker zien worden op straat is echt een grandioos gevoel dus mensen neem die upgrade, het is echt de moeite waard. Ontbijt is heerlijk. (eindelijk eens een x niet verplicht rijst) Kaas is aanwezig! Gewoon een supergoed hotel en met de spotgoedkope taxi zit je zo in kowloon aan de andere kant maar ik adviseer de star ferry.

Gereisd anders in maart 2007

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cosmopolitan in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cosmopolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.