Hotel City Garden

• Sauna

22 reviews over Hotel City Garden

• 9CKAK13-11-2014

Ideaal voor een citytrip

Wij verbleven twee nachten in dit hotel, gelegen bij metrohalte Fortress Hill. Prachtig gebouw, mooie kamers en ideale ligging. In een paar minuutjes ben je met de metro bij halte 'central', vanwaar je vrijwel overal naartoe kunt. Het ontbijt was heerlijk en de service was uitstekend. Goede keuze voor een citytrip!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8theo06-07-2012

prima hotel in t centrum

perfect hotel als stopover. Hotel ligt in t centrum tussen hoogbouwflats, hierdoor geen uitzicht. Tegenover ingang hotel is een klein parkje met groen. Verder minimarktje op de hoek en ca 200mtr verder een grote supermarkt, rechtsaf, aan de overkant winkelcentrum in trap af. Gunstig gelegen t.o.v. metro (Fortres Hill). uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils. De lobby van het hotel stelt echter niets voor. grote kale hal met maar enkele stoelen. Hong Kong bezoeken en bekijken is zelf prima te doen. De metro, de Peak-tram, de bus en ferry gaat eenvoudig. En men is bijzonder behulpzaam en vriendelijk. En Hong Kong is zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8LouiseD10-03-2012

Goed hotel voor deze prijs.

Via touroperator dit stopover-hotel geregeld. Ligging is echt in het centrum, tussen de hoge flats, dus ja geen ruim uitzicht, je zit in HongKong! Zoals bij vele hotels onderweg, had ook deze kamer maar één luie stoel, vind ik een tekortkoming en niet alleen bij dit hotel, als je uit de stad komt wil je even lekker kunnen zitten. Verder een heel goed hotel, goede ontbijtservice, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Linda27-01-2012

Uitstekend stop-over hotel

Prima hotel als je een stop-over hebt, wij kwamen uit Indonesie en hebben 2 nachten in dit hotel geslapen. Vriendelijk personeel, receptie snel en goed, schone kamer, flesjes water aanw, badkamer misschien een beetje te klein om met 2 pers bezig te zijn. Het uitzicht is apart, het is er nl. niet, je ziet alleen veel en hoge flats. Ongelooflijk hoe mensen op een kluitje kunnen leven. Het ontbijt was enorm; ongelooflijk wat je allemaal kunt eten. Alles super kwaliteit, te veel lekkers om te kiezen. Lijkt alleen wat haastig te verlopen bij iedereen. Minisupermarktje op de hoek. Laatste avond, voor transfer naar luchthaven, nog douchen en verkleden bij 't zwembad. Prima geregeld. Wachten in lobby op transfer kan lastig zijn, er staan nl. maar 5 stoelen. Dicht [3 min lopen] bij de metro Fortres Hill; makkelijk, snel en goedkoop reizen. Stap ook eens in de dubbeldeks tram van begin- tot eindhalte; nog goedkoper en leuke uitzicht [wel boven gaan zitten].

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7pac05-07-2011

prima stopover hotel

in 2007 en 2009 geboekt voor stopover op doorreis naar bali. je bent weinig in het hotel vanwege excurcies ontbijt en eten goed niet speciaal maar wel oke ,kamer is goed.ligging goed vlakbij engelse tram en schoppingstraten.

Gereisd met partner in november 2009

• 8Frans03-06-2011

Een goed hotel voor een "overstap" in Hongkong

prima hotel voor een (paar) nachtje (s). Geen uitzicht (zie foto’s). Gunstig gelegen t.o.v. metro (Fortres Hill). Ontbijt gaat, erg zoeken naar brood en beleg. De lobby van het hotel stelt niets voor. We moesten s’avonds nog een paar uur wachten in het hotel voor onze shuttle-bus naar het vliegveld. Hong Kong bezoeken en bekijken is zelf prima te doen. De metro, de Peak-tram, de bus en ferry gaat eenvoudig. En men is bijzonder behulpzaam en vriendelijk. En Hong Kong is zeker de moeite waard. Hotel is zeker een aanrader voor een tussenstop in Hong Kong.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Henk Stek25-12-2010

prettig hotel

We hadden een kamer op de (25ste) bovenste verdieping. Daar was ook het business center, waar we toegang tot hadden. Met aantrekkelijke zitjes, 3 PC's met Internet, en 's middags een "thee-uurtje" met allerlei hapjes, koffie, thee en fris. Aansluitend cocktail tijd met wijn, fris, bier en weer allerlei hapjes. Wij hadden inclusief ontbijt. Perfect, zeer uitgebreid. Chinees en Europees, heerlijk. Op een paar honderd meter is de MTR (metro). Koop een Octopus-kaart en stort er geld op. A la de OV-kaart in NL, maar je kunt er ook in winkels e.d. betalen. ERgggg makkelijk.

Gereisd met partner in december 2010

• 9vervuren29-09-2010

Goed hotel om hong kong te verkennen

Het city garden hotel ligt 3 minuten van een metrostation verwijderd (met de metro kun je de hele stad op een makelijke manier verkennen. super ontbijt van zalm tm fruit. wij sliepen op de 16e etage in een ruime schone kamer. personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het 4 sterren waard.In de buurt zijn winkels,supermarkten en restaurants Let op hong kong is duur maar meer dan de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Joke en Wouter03-09-2010

Voor een paar dagen Hong Kong een aanrader!

Ligging zeer goed t.o.v. het openbaar vervoer; met de metro reis je heel comfortabel heel Hong Kong door! Kamer was ok, het rook er enigszins muf en je kon het raam niet even open zetten om frisse lucht toe te laten. Het ontbijtbuffet was grandioos!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 6Arjanne26-08-2010

Je kan beter krijgen!

Gemiddeld hotel. Voor deze prijs kan je vast beter krijgen. Goed bed, schone kamer. Personeel NIET behulpzaam, GEEN gratis internet, ondiep zwembad.

Kortom standaard hotel met zwembad... Wel vlakbij metro

Gereisd met partner in augustus 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats