Hotel Causeway Bay Harbour View ****

Hotel Causeway Bay Harbour View ****

Hotel Causeway Bay Harbour View
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Causeway Bay Harbour View voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Causeway Bay Harbour View in het Nederlands

De matrassen zijn hier keihard, mensen met rugklachten kunnen beter iets anders boeken in HK. Kamers zijn iets aan de kleine kant, wij konden onze koffers amper kwijt. Verder modern en schoon, badkamer was prima. De metro ligt t.o het hotel, prima verbindingen. Gratis internet in de lobby, ontbijt was haasten rond 10.30. Dan moest je echt weg, eten (buffet) werd meteen weggehaald.

Prima hotel, mooie prijs - kwaliteit en de ligging is perfect! Tegen over het hotel de metro en tram, bushalte voor de deur met directe bus naar Stanley, Repulse Bay en Abberdeen! Hoe makkelijker kan het nog? Lobby is klein maar netjes en onderhouden. Ontbijt vond ik tegen vallen, let ook om stipt om half elf jagen ze je weg! Kamers netjes en verzorgd, bedden iets hard en badkamer aan de kleine kant, verder prima!

Goed en netjes hotel, het is een heel modern hotel

Ruud & Hanny Post, 14-5-2007

Goed en netjes hotel, het is een heel modern hotel. Als je er van houd om in de lobby te hangen ben je hier verkeerd. Heeft een nadeel. Hong Kong is 24/7, omdat het hotel aan een heel drukke straat ligt is het behoorlijk rumnoerig. Wij sliepen op de 11e verdieping en konden het verkeer nog goed horen. Dat Harbour Vieuw moet je niet te letterlijk nemen. dat is pas vanaf de 27 e verdieping. Goede service, drie minuten lopen vanaf de metro.

Heel modern hotel

Ruud & Hanny Post, 13-5-2007

Heel modern hotel. Drie minuten lopen van de metro. Wat wel tegenvalt is de Habour vieuw, pas vanaf de 30e verdieping gaat dat gelden. Het hotel ligt n.l. in een hele drukke straat. Op de 11e verdieping waar wij sliepen was het verkeer nog goed te horen. Het hotel is goed schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Causeway Bay Harbour View in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Causeway Bay Harbour View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Causeway Bay Harbour View scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.