Hotel BP International

17 reviews over Hotel BP International in het Nederlands

Matig

Ruud
29-9-2016

Na een vlucht van 10.00 uur kwamen wij om 9.00 aan. De kamer was al schoon en beschikbaar maar wij mochten er niet in pas om 15.00. Ook niet tegen extra betaling. De hele hal zit dus vol met wachtende mensen.

Bij vertrek om 7.00 hebben wij gevraagd of wij een ontbijt box konden mee krijgen. Dit was mogelijk maar dan moesten wij 17,50 pp extra betalen ondanks dat wij al voor het ontbijt hadden betaald. Locatie is ok maar de kamers zijn klein. Wij hadden een kamer met twee stapelbedden maar de koffers konden wij niet meer goed neerzetten/open doen. Zou het niet nog eens boeken. Het ontbijt is ook ok

Prima hotel op een prima locatie

Frank
11-4-2014

Ik heb hier 3 nachten geslapen (stop-over). Het hotel ligt naast het grote park in Hong Kong (waar altijd iets te beleven is).

Het hotel heeft de volgende voordelen:

-Ligt naast de metro

-Ligt midden in het levendige centrum

-Ligt op loopstand van de grote winkelcentra's en de markt

-Ligt naast het grote park

-Ligt aan allemaal leuke restaurantjes

De kamer zelf is klein, maar schoon en modern. Het eten is niet uitgebreid, maar is voor de rest wel goed.

Prima hotel voor een aantal dagen! Een echte aanrader!

Prima Hotel

Jan
29-9-2013

2 nachten verbleven in dit hotel ivm een stopover. Hotel is wat ouder maar de kamer is modern ingericht. Wel aan de kleine kant en een krappe badkamer. Maar niet hinderlijk klein.

Het hotel is vanaf het vliegveld goed te bereiken met de metro, incl. gratis bus naar het hotel. Vanaf het hotel zijn alle bezienswaardigheden makkelijk te bereiken. Metrostation (Austin) is vlakbij, de metro als vervoermiddel werkt super. En 3 dagen onbeperkt reizen met de metro kost 320 HKdollar. Naar de haven is het ongeveer 20min lopen.

Het ontbijt in het hotel is goed. Kost 105 HKdollar.

Dit hotel is ons prima bevallen.

Prima hotel

Yomina
19-10-2012

Vorige maand een nacht in dit hotel verbleven ivm een stop-over in Hong Kong. Prima hotel, schone , niet hele grote kamer. We verbleven op de 19 e etage aan de parkkant en konden daardoor de lichtshow om 20.00 uur goed zien. Wifi kost 5 euro voor vier uur. Bij die betaling kreeg ik alleen een rekeknign terug en geen wisselgeld merkte ik later. Na wat mailwisseling kreeg ik netjes mijn geld via de post retour. Gratis bus naar het treinstation (naast hotel, even aan receptie vragen)

Groot ouder hotel

Alex
12-3-2012

Hotel BP International is een ouder hotel met een redelijke receptie en een grote Lobby met veel bling bling. De receptie is zeer star en volgens de regels. Om 07.30 uur aangekomen na een nachtvlucht kan men pas om 14.00 uur een kamer krijgen. Of dat nu 3 kamers voor de groep vasn 6 personen of 1 kamer is. 14.00 uur is 14.00 uur en geen minuut eerder. Kamer 1433 is ouder ingerichjt met zeer hardce bedden en een TV en een kluisje. De badkamer is klein met verhoudingsgewijs een grote doucheruimte. Er zijn 3 liften die nu niet direct goed geprogrammeerd zijn. 5 minuten wachten op langer is eerder regel dan uitzondering.

prachtig uitzicht vanuit harbourview kamers

e.vanderstappen
14-9-2011

Dit hotel is zeer centraal gelegen aan de rand van park in Kowloon, op ca. 1,5 km

van de ferry naar Hong Kong Island, Temple street (avondmarkt) ligt praktisch om

de hoek en de nieuwe shoppingmall Harbour City ook.

Vraag om een kamer met harbour view, wij zaten op de 22ste verdieping met een

prachtig uitzicht.

Kamers zijn niet zo groot, maar alles is er aanwezig.

Prima hotel om een paar dagen te verblijven.

Ook het buffet 's-avonds is een aanrader.

Centraal gelegen

George
22-6-2011

Mooi hotel op loopafstand van bijna alles, hotel heeft heel veel in huis. Eten is er wel erg duur in vergelijking met restaurants in de omgeving. Voor de rest vriendelijk personeel, redelijke kamers.

prima

CB
14-5-2010

Zijn hier met 2 volw en 1 kind geweest. Kregen kamer met 2 2-persoonsbedden. Stapelbedden welteverstaan waardoor de kamer echt wel heel klein werd. Voor deze stad een prima plek om te verblijven. Verder geen luxe ofzo. Wel handig dat er op de bovenste etage wasmachines en -drogers staan (wel muntje in doen, te halen bij de balie).

Internetverbinding erg traag! Kreeg zelfs mijn geld hiervoor terug!

Aanrader !

Bart
13-3-2010

Goed hotel met alles op loopafstand, zelfs lopen naar de boot naar Hong Kong Island is goed te doen. Ook zit je dichtbij Temple Street waar elke woensdagavond markt is, dit is een must-do!!

goede hotel

martina
26-7-2009

zeer leuk hotel voor stede strip,ligging is goed.

schoon hotel en leuke kamer met mooi uit zicht!

We hebben een aantal aanbieders voor BP International voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BP International in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BP International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.