Hotel BP International

8Fantastisch

• Kinderopvang

18 reviews over Hotel BP International

• 9Frank 11-04-2014

Prima hotel op een prima locatie

Ik heb hier 3 nachten geslapen (stop-over). Het hotel ligt naast het grote park in Hong Kong (waar altijd iets te beleven is).

Het hotel heeft de volgende voordelen: -Ligt naast de metro -Ligt midden in het levendige centrum -Ligt op loopstand van de grote winkelcentra's en de markt -Ligt naast het grote park -Ligt aan allemaal leuke restaurantjes

De kamer zelf is klein, maar schoon en modern. Het eten is niet uitgebreid, maar is voor de rest wel goed.

Prima hotel voor een aantal dagen! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Jan29-09-2013

Prima Hotel

2 nachten verbleven in dit hotel ivm een stopover. Hotel is wat ouder maar de kamer is modern ingericht. Wel aan de kleine kant en een krappe badkamer. Maar niet hinderlijk klein.

Het hotel is vanaf het vliegveld goed te bereiken met de metro, incl. gratis bus naar het hotel. Vanaf het hotel zijn alle bezienswaardigheden makkelijk te bereiken. Metrostation (Austin) is vlakbij, de metro als vervoermiddel werkt super. En 3 dagen onbeperkt reizen met de metro kost 320 HKdollar. Naar de haven is het ongeveer 20min lopen.

Het ontbijt in het hotel is goed. Kost 105 HKdollar.

Dit hotel is ons prima bevallen.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Yomina19-10-2012

Prima hotel

Vorige maand een nacht in dit hotel verbleven ivm een stop-over in Hong Kong. Prima hotel, schone , niet hele grote kamer. We verbleven op de 19 e etage aan de parkkant en konden daardoor de lichtshow om 20.00 uur goed zien. Wifi kost 5 euro voor vier uur. Bij die betaling kreeg ik alleen een rekeknign terug en geen wisselgeld merkte ik later. Na wat mailwisseling kreeg ik netjes mijn geld via de post retour. Gratis bus naar het treinstation (naast hotel, even aan receptie vragen)

Gereisd met partner in september 2012

• 7Alex12-03-2012

Groot ouder hotel

Hotel BP International is een ouder hotel met een redelijke receptie en een grote Lobby met veel bling bling. De receptie is zeer star en volgens de regels. Om 07.30 uur aangekomen na een nachtvlucht kan men pas om 14.00 uur een kamer krijgen. Of dat nu 3 kamers voor de groep vasn 6 personen of 1 kamer is. 14.00 uur is 14.00 uur en geen minuut eerder. Kamer 1433 is ouder ingerichjt met zeer hardce bedden en een TV en een kluisje. De badkamer is klein met verhoudingsgewijs een grote doucheruimte. Er zijn 3 liften die nu niet direct goed geprogrammeerd zijn. 5 minuten wachten op langer is eerder regel dan uitzondering.

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 8e.vanderstappen14-09-2011

prachtig uitzicht vanuit harbourview kamers

Dit hotel is zeer centraal gelegen aan de rand van park in Kowloon, op ca. 1,5 km van de ferry naar Hong Kong Island, Temple street (avondmarkt) ligt praktisch om de hoek en de nieuwe shoppingmall Harbour City ook. Vraag om een kamer met harbour view, wij zaten op de 22ste verdieping met een prachtig uitzicht. Kamers zijn niet zo groot, maar alles is er aanwezig. Prima hotel om een paar dagen te verblijven. Ook het buffet 's-avonds is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8George22-06-2011

Centraal gelegen

Mooi hotel op loopafstand van bijna alles, hotel heeft heel veel in huis. Eten is er wel erg duur in vergelijking met restaurants in de omgeving. Voor de rest vriendelijk personeel, redelijke kamers.

Gereisd met partner in juli 2002

• 8Bart13-03-2010

Aanrader !

Goed hotel met alles op loopafstand, zelfs lopen naar de boot naar Hong Kong Island is goed te doen. Ook zit je dichtbij Temple Street waar elke woensdagavond markt is, dit is een must-do!!

Gereisd met partner in december 2009

• 8Edward22-06-2009

Goed gelegen, goed onderhouden net hotel

Ben er 2 weken geweest voor 3 nachten. Goed hotel en goede ligging. Op loopafstand een metrostation en naast Nathan Road. De moeite waard. Wij kregen automatisch een kamer op de 21e verdieping met parkzicht en zicht op Hong Kong Island. Vraag hierom als je het niet krijgt!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8peter18-04-2009

geweldig hotel

boeken met parkzicht..adembenemend uitzicht ..ook 's avonds met symphonie of ligths

Gereisd met partner in april 2009

• 9lizzy26-03-2009

beslist voor herhaling vatbaar

Geweest in het BP International in Okt 2007. Ik sluit me aan bij de vorige reizigers.Op loopafstand al een hoop te zien,metro en bus om de hoek en idd.....het ontbijt buffet is geweldig!!

Gereisd met vrienden in maart 2009

Hotel BP International info