Hotel Bishop Lei International House

Hotel Bishop Lei International House
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bishop Lei International House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Bishop Lei International House in het Nederlands

Netjes

Yvonne
18-10-2017

Goed hotel bus stopt voor de deur. Bakker , drogist , supermarkt op loop afstand . Shuttel bus van het hotel prima geregeld .

De kamers zijn wel erg klein , en kon geen raam open dat merkte je wel behang was vochtig door het niet kunnen luchten dat misten ik wel

Oude reviews (archief)

+ Rustige locatie. Punctuele shuttlebus naar station en centrum! Op loopafstand van de welbekende roltrappen. Beddegoed schoon, matras prima maar kwaliteit van matras is natuurlijk persoonlijk. Badkamer was schoon.

- Hotel is zeer gedateerd en kan wel een frisse make-over gebruiken! Standaardkamer is echt klein, net ruimte voor 2-persoonsbed, geen ruimte voor koffers. Minpunt was ook de vieze vloerbedekking in de kamer, deze was vies (werd blijkbaar slecht gestofzuigd, gezien de zichtbare sporen van vorige gasten 🙁).

Niet altijd goede wifi.

Heerlijk Hotel

Lonneke
14-8-2010

Net hotel, prima gelegen midden in Hong Kong. De kamer is erg klein, maar waar is dat niet in Hong Kong! Wij hadden een 2 persoonsbed, konden net onze backpack en koffer kwijt en dan was de kamer echt vol. Maar ja hoeveel ben je nu precies in het hotel als je Hong Kong gaat verkennen!

Bed was prima. Badkamer prima, douche wat aan de kleine kant, maar altijd warm water. Hotel heeft een zwembad waar je een fantastisch uitzicht hebt over Hong Kong.

Vanuit het vliegveld goed te bereiken: neem de Airport Express naar Station Hong Kong en stap daar op bus 12 (4,30 HKDollar, moet je gepast betalen), stap uit op halte Robinson Road, de bus stopt recht voor het hotel. Terug neem je het busje dat vanuit het hotel dat gratis naar station Hong Kong rijdt.

Vanuit het hotel zit je met 2 minuten midden in SoHo, bij de escalators van Mid-Levels. Wij hebben genoten in dit hotel, prima uitvalsbasis voor alles wat Hong Kong te bieden heeft!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bishop Lei International House in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bishop Lei International House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bishop Lei International House scoort een 6.45 uit 10 op basis van 3 reviews.