Hotel Best Hotel

Meer hotelinfo

1 review over Hotel Best Hotel

• 7mar_leen8828-12-2010

Simpel, maar goed hotel

Dit kleinschalige hotel heeft een goede locatie. In een zijstraat van grote winkelstraat en dichtbij diverse markten. Vlakbij de metro, waarmee heel Hong Kong goed te bereiken is. De kamers zijn simpel, maar netjes en schoon. Kleine badkamer met douche, wc en wastafel. Vriendelijk personeel, maar spreken nauwelijks Engels, dus met handen en voeten communiceren. Je kan (tegen betaling) gebruik maken van de wasmachine en de droger. Je krijgt geen sleutel, maar wanneer je de kamer in wilt, doen ze de deur voor je open.

0 tips over Hotel Best Hotel

0 vragen over Hotel Best Hotel

• Adres23 Austin Avenue, Tsimshatsui, Kowl Kowloon Hong Kong(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website