Hotel B. P. International Hong Kong

1 review over Hotel B. P. International Hong Kong in het Nederlands

Gunstig gelegen, schone kamer

topinchina
20-6-2010

Gunstig gelegen hotel dat vanaf vliegveld eenvoudig te bereiken is met bus 21A (goedkoop, ongeveer 45 minuten rijden , 2 minuten lopen) of met de trein (iets duurder, 20 minuten en overstappen op gratis hotelbus). Voor 2 nachten betaalde ik 125 euro. Schone kamer, prima douche, hard matras op 19e verdieping met aardig uitzicht op de stad. Ontbijt is redelijk. Ook gunstig gelegen voor de metro en star ferry. Voor beiden enkele minuten lopen

Gereisd Zakelijk in juni 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel B. P. International Hong Kong

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B. P. International Hong Kong in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B. P. International Hong Kong zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.