Hotel Anne Black Guest House (YWCA)

Hotel Anne Black Guest House (YWCA)

1 review over Hotel Anne Black Guest House (YWCA) in het Nederlands

Goed no-nonsense hotel

Pierre
9-9-2009

Hoewel de naam van het hotel suggereert dat het alleen voor vrouwen zou zijn is dit niet het geval. Het is een goed schoon hotel dat dicht bij een metrostation ligt, van hieruit je alles kan bereiken. Vanaf het vliegveld neem je bus A21. Dan nog een stukje met de taxi(als je koffers hebt tenminste). Hong Kong is een stad waar alles 24 uur doorgaat, 's nachts om twee uur is alles nog volop open! Wij hadden helaas geen tijd meer om naar Macau te gaan, schijnt ook mooi te zijn.

Gereisd Met partner in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesKluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anne Black Guest House (YWCA) in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anne Black Guest House (YWCA) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.