Hotel Anita Guest House

Hotel Anita Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor Anita Guest House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Anita Guest House in het Nederlands

Geweldig

linda_spaans
7-1-2012

Supersimpel guesthouse. Echt bedoeld voor mensen die erop uit gaan in Hongkong. Kamers klein, maar schoon en netjes. Douchen in de wc!!! We hebben zo gelachen. Er stond al shampoo en douchegel, dus dat was super. Ligging helemaal super, midden op Nathan road! Top, top, top! Wij gaan terug, en als de kinderen oud genoeg zijn, gaan we zeer zeker weer naar Anita's guest house want de prijs ging helemaal nergens over.....:-) Spotgoedkoop.

Gereisd Met partner in november 2006

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Anita Guest House

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anita Guest House in Hongkong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anita Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.