Reviews over Yiwu

Beste hotel in Yiwu

Coen,
    10-11-2008

We hebben drie nachten doorgebracht in Yiwu in november 2008. Beter dan dit krijg je waarschijnlijk niet in Yiwu. Het hotel is redelijk naar Westerse maatstaven. De kamers zijn ruim en goed ingericht. Gratis internet, niet al te snel maar voldoende voor bv. Skype. De service is redelijk (goed voor Chinese begrippen), soms lachen ze zelfs naar je. Het gratis ontbijt is niet geweldig maar voldoende: Keus uit Chinees en westers eten. Het restaurant viel mij wat tegen (zeker gezien de verhalen erover). Ik heb daar niet echt lekker kunnen eten. Het hotel ligt perfect voor de commodities market, want grenst aan één van de ingangen.