Hotel Yangshuo Mountain Retreat

We hebben een aantal aanbieders voor Yangshuo Mountain Retreat voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Yangshuo Mountain Retreat in het Nederlands

Toppie

Jeroen,
13-1-2018

We werden verwelkomd als een warme deken. We werden prettig geholpen door de baliemedewerker. Fantastische plek, waar je zeker een fiets moet huren om door het prachtige karst gebergten te rijden.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische dagen beleefd.

Petra,
25-12-2017

Geweldig uitzicht vanaf de tuin en balkon van de kamer op de rivier. Geweldig ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Gezellig zitje op loungebank in restaurant . Leuke fietstocht gemaakt en gewinkeld in stadje. Ook vlotvaren was fantastisch.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

paradijs op aarde

Wanouk
4-9-2015

Heerlijk hotel om tot rust te komen. Uitzicht op de rivier is fenomenaal en het is het waard om een keer heel vroeg je balkon op te gaan om van de mist in de bergen te genieten. Wij sliepen met 4 personen op 1 kamer en dat ging prima. Niet veel ruimte over om te lopen maar wij zaten toch meer in de tuin, met uitzicht op de Lirivier. Het eten is prima, prijs is goed te doen. Kinderen konden met een band in de rivier dobberen, oppassen voor alle vlotten die voorbij varen. Tuktuk huren en vragen om een korte toeristische toer, prijs van te voren afspreken, helemaal geweldig! Bezoekje aan de grotten is leuk, wel erg veel kitsch. Personeel van hotel is zeer professioneel, erg betrokken en zeer goede service.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Hier wil je blijven

Rob en Willy
4-8-2013

Erg mooi gelegen hotel aan de Yulong River in het Karsgebergte. Wij hadden een royale kamer welke was opgedeeld in het slaapgedeelte, en een voorgedeelte welke bestaat uit, entree met wastafeltje, douche(kast) met schuifdeur en toilet(kast) met dubbele deuren. Netjes verzorgt en schoon. Personeel is erg vriendelijk en het eten erg goed van smaak. Yangshou ligt op 30 minuten fietsen vanaf het hotel (fietsen bij het hotel te huur). Zijn hier 3 nachten geweest na een maand door China te zijn gereisd.

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

hele mooie plek in China

strootman
8-5-2013

Leuk hotel, niet zo massaal , een ecolodge, zeer mooi gelegen aan de rivier Yulong, waar de hele dag bamboevlotjes voorbij komen. Genoeg te doen, lekker eten,leuke kamers, verwacht geen luxe, maar alles is prima in orde.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Mooi gelegen aan de rivier

Rob
3-5-2012

Idyllisch gelegen aan de rivier met uitzicht op de karstbergen. Nette kamers, kleine badkamer. Vriendelijk personeel. Goede bedden. Eten kan buiten in de tuin aan het water. Fietsen te huur via de receptie. Alle produkten uit de keuken worden van de plaatselijke boeren gekocht. Hotel heeft veel aandacht voor het milieu.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voorbeeld voor China

B.B.
1-10-2010

Dit Eco hotel in het buitengebied van China is een absolute aanrader en een voorbeeld voor veel Chinese hotels. Het hotel wordt gerund door dorpelingen en is in eigendom van een Amerikaan. Alles staat in het teken van zuinig met natuurlijke bronnen omspringen en hergebruik. Het eten is werkelijk verrukkelijk (probeer eens de spring rolls). Kamers hebben uitzicht op het karstgebergte en de rivier waar heel de dag bamboevlotjes voorbij komen drijven. Wij hebben heerlijk genoten in dit hotel. Enige nadeel is dat het een 20 minuten (met taxi) buiten het eigenlijke centrum is gevestigd. Taxi's kosten heel weinig dus vormt geen belemmering.

Gereisd met partner in september 2010

Yangshuo (net even iets relaxter dan Guillin) ligt aan de rivier in het beroemde Karstengebergte in Zuid China. Het resort ligt even buiten het stadje en rustig aan de rivier gelegen. Het uitzicht is formidabel over de rivier en het prachtige berglandschap. Ontwaak in de ochtend met dit uitzicht en je dag kan niet meer stuk. Langs de rivier kun je prachtige fietstochten maken en je begeeft je nog in het authentieke China. Het resort verhuurt deze voor een habbekrats. De kamers zijn stuk voor stuk comfortabel ingericht en val alle gemakken voorzien. het restaurant beschikt over een uitstekende Chinese keuken, maar voor de westerling is er ook een westerse kaart. Een echte relaxte bestemming en voor de China reiziger na alle drukte een oase van rust. Het hotel beschikt ook over bamboe vlotten, laat je afglijden over de rivier, een ervaring apart.

Gereisd alleenreizend in januari 2008

Paradijsje

Danny
20-2-2010

's Avonds in donker aangekomen, des te groter de verrassing 's ochtends: wat een uitzicht! Dit hotel wordt geleid door enthousiaste mensen, die voor je klaar staan met een oprechte lach. Heeeerlijk eten, echt je wilt hier ontbijten, lunchen en dineren, (probeer de pinapple chicken) buiten op terras op de oever van rivier! Goede mountainbikes te huur voor fietstochten door omgeving (doen! wegen zijn nagenoeg vlak en slingeren tussen karstgebergte door). Fiets stroomopwaarts naar Dragon Bridge en laat je met fiets en al op het bamboovlot terugvaren. Ga vooral ook naar de Sound&Light Show: spektakel met 600 acteurs op het water en de oevers. (ca. 15 euro pp) Tip1: neem kaartje van hotel mee voor taxichauffeur om terug te komen vanuit dorpje Yangshuo! Tip2: maak je verblijf hier niet te kort, er is zoveel te doen, en zoveel te relaxen in deze prachtige omgeving! Ik zou zo 5 dagen kunnen vullen, easy!

Gereisd met partner in april 2009

We wisten niet wat we zagen toen we de tuin van dit hotel binnenliepen. Het was een prachtige dag, de tuin zag er fantastisch uit en de rivier de Yulong was bezaaid met kleurige vlotten. Rondom de schilderachtige karstpieken. We werden zeer gastvrij onthaald in het sfeervolle hotel en werden naar de kamer begeleid waar ons alles werd uitgelegd, inclusief de werking van de airco (die wel nodig was). Vanuit onze kamer hadden we het uitzicht op de rivier en de bergen. De bedden zijn uitstekend. In de tuin staan overal zitjes en picknickbanken. Je wordt hier echt vertroeteld door het personeel, niets is ze teveel. We hebben hier genoten en zijn zeker van plan nog eens terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 11 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yangshuo Mountain Retreat in Yangshuo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yangshuo Mountain Retreat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.