Pension
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor The Giggling Tree voor je op een rij gezet:

29 reviews over Pension The Giggling Tree in het Nederlands

Schitterende plek!

J.BAAS,
29-7-2017

Om de omgeving zoals Karsgebergte te verkennen is dit een goed uitgangspunt, ook varen over de Li-rivier en lichtshow ook leuk, maar prijzig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een geweldige locatie.

Mevr. Janssen
10-2-2017

Netjes verzorgd; lekker eten. Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig veblijf

Isabel
3-9-2015

Pluspunten: Mooie, ruime, schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel die Engels spraken. Het eten was goed, prima ontbijt. Mooi uitzicht bij het zwembad en de fietsroutes voor gasten waren erg overzichtelijk vastgelegd! Een aanrader!

Minpunten: Lauwe drankjes (mango juice) en we hadden een excursie geboekt en een prijs afgesproken. Achteraf op onze rekening (alles wordt op de rekening van je kamer geschreven) was deze excursie duurder geworden omdat van een andere groep er 2 van de 4 niet meegingen. Jammer dat dit niet gecommuniceerd werd!

Gereisd met partner in juli 2015

leuke accomomodatie

tenk
12-5-2015

Giggling tree een mooie accommodatie in verbouwde boerenhuisjes. De kamers zijn mooi, in stijl, ingericht. Goed restaurant. Wel op ca. 20 min. fietsen van centrum Yangshuo, in het donker over onverlichte weg. Gasten zijn wel hoofdzakelijk Nederlanders, moet je wel van houden als je een rondreis door China maakt

Gereisd met vrienden in april 2015

Paradijsje

Bianca
11-2-2014

Kleine week te gast mogen zijn en super genoten. Prachtige accommodatie, en een plek om heerlijk tot rust te komen. Dat is ook wel nodig want er is zeer veel te dien in dit prachtige gebied. Iets buiten de stad, maar dat is juist een aanrader.

Gereisd met partner in november 2013

Heerlijke plek!

Ginette Klein
2-9-2013

In mei 2010 waren wij na een reis van 2 weken ter afsluiting in the Giggling rree. We hebben het er heerlijk gehad! Na 2 weken chinees eten, vonden we het heerlijk om weer eens iets westers te eten, mét een goede wijn erbij. De kinderen hadden gelijk aansluiting. We hebben er gefietst en heerlijk op het terras gezeten. Met de krekels op de achtergrond, een goede wijn en wifi waren wij tevree :-) Inmiddels is er een zwembad! Geen gids nodig daar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

Fantastische ligging in een prachtige omgeving

Gerard en Marianne Gasthuis
28-5-2013

Een oase van rust na de drukte van Beijing en Xi'an. Wij hebben erg genoten van deze locatie en wij hebben 3 dagen gefietst in deze prachtige omgeving van het karstgebergte met zijn rijstvelden. Gigglingtree had mooie fietsroutes klaar liggen met zeer goede fietsen. De menukaart was zeer uitgebreid, zowel europees als chinees en het eten smaakte voortreffelijk. Na het fietsen was het heerlijk vertoeven aan het zwembad. Zo'n locatie kom je zelden tegen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Mooie stek

tjitske_de_jong
2-6-2012

Giggling Tree: een aantal tot kamers verbouwde huisjes rond een sfeervolle binnenplaats. Kamer met airco, waterkoker en wifi. Geen molton-dek op de matras, wij vinden dit erg onhygiënisch. Badkamer is sober, bij de wastafel alleen koud water, doucheruimte zonder gordijn, dus alles staat blank. Wasmachinegebruik tegen betaling. Fietsverhuur voor uren fietsplezier, routes bij de receptie. Restaurant met Chinese en Hollandse gerechten (appeltaart!), bij goed weer wordt er op de binnenplaats gegeten. Sfeervolle tuin en terras. Vriendelijk personeel, betrokken mensen, ze spreken Engels en Nederlands. Computer bij de receptie kun je gebruiken om je rekening te betalen. Veel te doen in de omgeving en i.o.m. de eigenaren: bamboevaren, massage, lichtshow op het water in het dorp, mee met de aalscholvervissers, Chinese kookles.

Gereisd met partner in april 2012

Uitstekend; wat een meevaller!

Els
21-5-2012

The Giggling Tree was een suggestie van het bureau. De accommodatie leek bepaald niet van het type waar we meestal verblijven. In China kiezen we normaal gesproken voor comfortabel/luxe sfeervol Chinees. Bij aankomst 's avonds schrokken we van al die witte westerse mensen. We zijn toch niet op een veredelde Hollandse camping beland? Daarvoor gaan we niet naar China. Het was allerminst het geval. Natuurlijk waren het bijna allemaal Westerse gasten, maar zeker niet allemaal Nederlanders of Europeanen. En wat een geweldig Chinees personeel! Wat een leuke vlotte, goed Engels sprekend, humorvolle meiden! De ene keer een gezellig praatje en de andere keer een fantastisch geregelde trip en allerlei denkbare dingen waar bij wat hulp welkom is. Niets was hen teveel. De boekjes met uitgezette fietsroutes en wandelingen met foto's is geweldig. Een gids is helemaal overbodig. Wat ons betreft een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2012

Paradijsje

marloes
9-4-2012

Wat een heerlijk plekje is dit! Mooi gelegen guesthouse op het platteland van China. Heerlijk om hier bij te komen van alle indrukken van de drukke steden die we hiervoor bezocht hebben: Shanghai, Beijing, Xi'an. Eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en hebben veel tips voor uitstapjes in de omgeving. Omgeving is erg mooi, veel gefietst. Eten is heerlijk en zeer gevarieerd; Hollandse en Chinese gerechten, allemaal even lekker en vers bereid. Een bezoek aan The Giggling tree mag eigenlijk niet ontbreken in je reis door China!

Gereisd met partner in augustus 2011

Pension info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Giggling Tree in Yangshuo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Giggling Tree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.