Hotel Paradise Resort

Hotel Paradise Resortstersterster

8Fantastisch

China, China, Yangshuo

Op vakantie geweest naar Paradise Resort?

8Fantastisch

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Paradise Resort

• 10koi120602-01-2011

zeer goed

zeer goed gelegen hotel, het uitzicht vanuit de kamers is schitterend, het eten 's morgens is iets minder, maar de ligging (centrum maakt dit ruimschoots goed

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 4Colinda Rokers07-07-2007

Verlopen hotel wat nodig moet renoveren. Kamers niet echt proper en een airco die niet goed werkt. In de lobby en ontbijtruimte is helemaal geen airco.

Gereisd in juli 2007

• 8marien23-02-2007

prima doorreis hotel. Leuke ligging en vriendlijk personeel

Gereisd in februari 2007

• 10Em-Ce-In12-10-2006

2 Nachten waren we er. Een prachtig hotel, alles wat je nodig hebt om even tot rust te komen tijdens een rondreis. Goede en propere kamers, vriendelijk personeel, een lekker ontbijt, en het ligt in Weststreet. The street to be in Yangshou! Gezellige drukte, veel winkeltjes, restaurantjes, bars en zelfs terrasjes.

Gereisd in oktober 2006

• 8Erik03-05-2006

Een van de betere hotels in Yangshuo. Ligt lekker centraal. Het hotel is ruim van opzet, met een eigen tuin en watertje. Hierdoor is het lekker rustig ondanks de ligging nabij de hoofd (winkel) straat.

Gereisd met partner in mei 2006

0 tips over Hotel Paradise Resort

0 vragen over Hotel Paradise Resort

• Huishoudelijke apparatuurTV

• AdresBAOQUAN ROAD, YANGSHUO PARK(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website