Yangshuo

We hebben een aantal aanbieders voor Yangshuo voor je op een rij gezet:

vakanties Yangshuo

We hebben een aantal aanbieders voor Yangshuo voor je op een rij gezet:

Reviews over Yangshuo

Geweldige natuur en vriendelijke bevolking 😍

Rianne,
    20-4-2018

Super mooie natuur, mooie bergen die lijken op kamelen bulten. Zeer vriendelijke en betrouwbare mensen. Heel veilig gevoel in China, ondanks het gebrek aan Engels talige mensen is het er fantastisch. Kijk uit waar je op slaapt, je kunt last hebben van bed bugs en die bulten die je ervan krijgt kunnen lang aanhouden. Zet je angst voor spinnen aan de kant en ga op ontdekking naar dit mooie plekje 🤗

Gereisd met partner in september 2017

Super locatie

Petra,
    25-12-2017

De natuur is hier zo adembenemend mooi, zeker als je hier komt na de drukte van de Chinese steden kom je hier heerlijk tot rust. Het centrum is ook erg gezellig om te shoppen en souvenirs te scoren. Je kan hier heerlijke fietstochten maken en genieten van het karstgebergte en de rivier.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Janny,
    13-12-2017

Wij verbleven in the outside Inn en breed and breakfast met een enthousiase Nederlandse eigenaar. Heerlijk eten, kamers in Chinese sfeer. Super vriendelijk personeel. Excursies werden voor je geregeld, met of zonder gids. Er waren ontzettend veel leuke dingen te doen. Waaiers maken, raften, fietsen. Met een flot over de rivier enz. Enz. En dat alles in een adembenemende omgeving. Je kunt er met gemak 2 weken verblijven. Wij waren er helaas maar 5 dagen! Als wij weer naar China zouden gaan, zouden wij zeker weer naar Yangshuo gaan. Het enige nadeel Was de hoge temperatuur in juli.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel mooi, maar druk

ronny,
    15-12-2013

Yangshuo heeft een hele relaxte sfeer, maar wij waren er in de vakantieperiode van begin oktober. Wat een drukte! Veel chinezen, maar bijna geen westerlingen. West street is heel leuk, veel restaurants, shops en vertier. De rivier is heel mooi.

Gereisd met vrienden in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Karsten gebergte mooiste plekje op aarde!

Irene Zwaan,
    16-9-2013

Karsten gebergte is waanzinnig mooi op de fiets per auto of met bamboo vlotjes het maakt niet uit. Het is adembenemend mooi. Kinderen vinden het ook helemaal geweldig. In Yangshou zit een hotel de Giggling tree deze wordt gerund door een Nederlands gezin. Erg betaalbaar en gastvrij. Beste bedden waar we op geslapen hebben. Er is een hele mooie lichtshow, moonhill,nachtvissen,grotten,modderbaden er is erg veel te doen en te zien. de meeste mensen blijven hier 3 dagen maar langer is zeker aan te raden om tot rust te komen. En van het mooie natuuur te genieten. het stadje leeft erg in de avond en er is een gezellige sfeer. mooie souvenirs vindt je hier. Na een paar uur rijden kom je bij de hoogste rijstterassen van de wereld wat ook erg indrukwekkend mooi is. onderweg kan je stoppen bij een mooie theetuin voor een thee ceremonie.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Yangshuo scoort een 9 uit 10, op basis van 45 reviews