7,6

7 reviews over Hotel Xian Wannian in het Nederlands

Het gouden hotel

Toon
7-2-2012

Prima hotel. Hier zijn we een nacht verbleven op onze reis door China. Nabij gelegen een klein winkelcentrumpje/market waar nog nog wat te zien was. Verder geen bijzondere ligging maar gewoon een goed en clean hotel met de nodige voorzieningen.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 24 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk eten, buiten de stadsmuren

Petra
9-9-2009

Goed hotel, wel buiten de stadsmuren gelegen - 's avonds geen gezelligheid rondom het hotel. Eten in het hotel perfect, uitgebreid ontbijt en een goeie chinees. Indoor zwembad en badmintonbanen aanwezig! Kamers netjes, service prima. Kluisje bij de receptie.

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

Prima hotel, ook voor de kinderen

R Timmermans
7-8-2008

Hotel ligt in een levendige moderne wijk, ongeveer drie kilometer buiten de stadsmuren. Hotel bestaat uit een drie- en een viersterren deel, wij zaten in het drie sterren deel.

Hotel heeft een moderne uitstraling en een grote lobby met snelle en attente service. Kamers zijn erg netjes en schoon. Onze kamer op de 6e etage had een mooi (maar gehorig) uitzicht op de winkelstraat voor het hotel. Bedden zijn zoals overal in China vrij hard.

Hotel beschikt over een mooi binnenzwembad dat goed wordt schoongehouden (wel badmuts op!).

Ontbijt is voor Chinese begrippen duur maar erg uitgebreid en goed verzorgd. Ook genoeg keus voor de kinderen. Restaurant op de 2e etage is enorm groot, met een buffet (leek me niet 100% in orde) en a-la carte.

Met de zeer goedkope taxi ben je in een kwartiertje in het centrum en bij de mooie stadsmuur.

Gereisd Familie in juli 2008

prima hotel

renate
19-7-2008

verzorgde uitstraling, goed ingericht, redelijk harde bedden. Uitstekend ontbijt met veel variatie. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Leuke ligging in een levendige buurt en redelijk dichtbij de stadsmuur.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk Hotel, goede voorzieningen met kamers aan voor-= en achterzijde. kamers aan de voorzijde goed uitzicht over de winkelpromenade. Dichtbij de stadsmuur gelegen waar je kan fietsen over de muur. Verplaatsen per taxi is erg voordelig.

Alleen gebruik gemnmaakt van de ontbijtzaal welke netjes wordt bijgehouden. Personeel is uiterst beleefd en hulpvaardig. Voor de bedden vraag een extra dekbed voor over het harde matras

Gereisd Anders in januari 2008
2007

Goed stadshotel met een erg leuk uitzicht op een drukke straat als je een kamer aan de voorkant hebt. Ontbijt is prima verzorgd, leuk personeel dat weinig anders dan Chinees spreekt. Met hand- en voetentaal kom je ook hier een heel eind.

Gereisd Anders in Sat Jun 23 2007 19:03:49 GMT+0000 (UTC)

Het duurde lang voordat we onze koffers op onze kamer hadden. Maar het ontbijt was wel erg lekker en uitgebreid. De bedden zijn zoals de meeste bedden in China erg hard. Er is ook internet tegen betaling in het business center. En ze willen er niet zo veel voor hebben.

Gereisd Anders in Thu Apr 19 2007 22:26:21 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xian Wannian in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xian Wannian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.