Hotel West Capital International

We hebben een aantal aanbieders voor West Capital International voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel West Capital International in het Nederlands

Het hotel is fantastisch en ligt heel gunstig

Kees van Schie
20-5-2009

Het "West Capital Hotel"' ligt heel gunstig binnen de stadsmuur en is heel goed bereikbaar met openbaar vervoer vanaf het station.Ook zijn de vele bezienswaardigheden rondom de stad en erbinnen heel goed te bereiken.Er is in Xi'an veel meer tezien dan alleen het Terra-cotta leger o.a. de Bell-en Drum Tower ,de Islamitische wijk,de Kleinne Wilde Gans Pagode met zijn park en de Grote Wilde Gans Pagode met de mooie fontijnen die twee keer per dag een "show"geven.Ook het Panorama of Huaqing is prachtig en men kan ook fietsen over de 16 kilometer lange stadsmuur.Vlak bij de Grote Wilde Gans Pagode is een eet cafe genaamd "Small World Café"wat gemanaged wordt door een Hollandse dame

Gereisd Met vrienden in april 2009
2008

hotel binnen de citywalls,langs de moslimwijk

henni van empel
21-3-2008

hotel binnen de citywalls,langs de moslimwijk. Veel bezienswaardigheden lopend te doen. Het aanbod van eten was beperkt, wij waren er buiten het seizoen.

Gereisd Familie in maart 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel West Capital International in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel West Capital International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.