7,3

3 reviews over Hotel Tianyu Gloria Plaza in het Nederlands

DOORGANGSHOTEL

Francis van Jette
6-5-2010

Dit is een transit-hotel voor reizigers die naar Xi'an komen voor het terracottaleger. Het ligt niet onmiddellijk in het centrum. Het is heel groot. Doet niet gezellig aan. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. Het ontbijt is op zijn "chinees" : soep, noedels, veel lawaai en veel rook.

Gereisd Met vrienden in september 2005
2007

Hotel ligt buiten het centrum

Yvonne
3-10-2007

Hotel ligt buiten het centrum. Is te ver om te lopen. Over de kamers kan ik niet veel zeggen omdat we een upgrading kregen naar een suite! Voornamelijk Chinese gasten. Uitgebreid ontbijt, kwaliteit redelijk. Ontbijtzaal was afgeladen vol, geen aparte ruimte voor niet rokers. Ik zou dit hotel niet aanbevelen. Je kunt beter een hotel binnen de stadsmuren nemen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Uitstekend hotel erg goed gelegen met een prima service

Jan H
20-10-2006

Uitstekend hotel erg goed gelegen met een prima service. Vooral de prettige ontvangst met de mooie zangeresjes viel in de smaak.

Gereisd Anders in Fri Oct 20 2006 17:42:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tianyu Gloria Plaza in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tianyu Gloria Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.