Luxe hotelWeer vandaag30°10°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Xian on Renmin Square voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sofitel Xian on Renmin Square in het Nederlands

Prachtig Hotel

John
29-4-2011

Prachtig hotel mooi gelegen, ruime kamers,voorzien van alle luxe. Ontbijt in restaurant perfect, zeel veel keuze. Wifi mogelijk tegen betaling

Gereisd zakelijk in april 2011

Enorme Luxe!

De Bruin
20-8-2009

Wij hebben afgelopen zomervakantie in Juli 2009 hier 4 dagen verbleven. Bij aankomst kregen we te horen dat de non-smoking rooms vol zaten, in ruil hiervoor kregen we 2 suites! Super mooie kamers: badkamer super mooi, genoeg ruimte en goede zachte bedden! Voor de rest was het eten goed en er was een ruime keuze bij het buffet. Ook was het zwembad lekker wanneer het erg warm was! Bij het zwembad kon je ook tafeltennisen, fitnessen en gewoon buiten in de zon liggen! De service was ook goed!

In het plaatsje Xian is naast het Terracotta leger nog veel meer dingen te zien, je kunt fietsen over de stadsmuur (vanaf hier kun je goed het verschil zien tussen de gebouwen en huizen binnen en buiten de stadsmuur!), de pagode, schilderswijk en bijvoorbeeld de muslimstreet!

Wij hebben hier deze dagen ons prima kunnen vermaken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
2008

niet geweldig

vanoverschelde
3-8-2008

Donkere kamers , oud hotel , in midden china is er wel niet veel beter te vinden . dinner buffet zeer slecht - er is wel een nederlandse dame aan de receptie wat handig is . Xian is een onaangename stad en geen aanreder buiten de terracota wariors is er niks te zien dan polutie en arrogante mensen

Gereisd familie in juli 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Xian on Renmin Square in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Xian on Renmin Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.