Hotel Prince International

Hotel Prince International

1 review over Hotel Prince International in het Nederlands

2008

Veel waar voor weinig geld

veejay
20-11-2008

3 Overnachtingen voor 140 euro is niet teveel. Zeker als je ook nog eens een gratis upgrade naar een executive kamer krijgt. met een appart woonkamertje met tv. Ruime slaapkamer met tv en een mooie badkamer. Ontbijtbuffet zit in de prijs inbegrepen en 's middags onbeperkt lunchen voor 38 yuan. Dit hotel heeft een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Gereisd Alleenreizend in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prince International in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prince International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.