8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure on Renmin Square Xian voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Mercure on Renmin Square Xian in het Nederlands

Heerlijk

Hedwig
27-1-2018

Fijn hotel om bij te komen na al een lange reis door china en een goede uitvalsbasis om xi’an te ontdekken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische plek

info25495
15-6-2013

Dit complex heeft meerdere hotels van de Accor groep. Wij zaten in het mecure. Je mag dan gebruik maken van de faciliteiten van de andere hotels zo ook het softies. Echt geweldig zwembad en sauna. We kregen gratis upgrade bij aankomst. Aparte zitkamer, uitzicht minder maar dan geeft niets. Elke dag wordt alles netjes aangevulde zeep, drinkwater tandenborstels etc Ontbijt moest apart betaal worden maar y 75,00 is echt niet veel voor hotels van dit kaliber. Personeel spreek redelijk goed Engels en is erg behulpzaam. Wifi gewoon op kamer beschikbaar. Buiten complets staan altijd tuktuk en taxi's.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prachtig centraal gelegen hotel

MijnGezin
3-1-2012

Prima hotel, goede bedden, prima douche, prima ontbijt. Hebben geen stopkontakten met NL stekkers maar leveren (op verzoek) wel een stekkerdoos waar NL stekkers in passen.

Prima Internet verbinding met eigen routertje op de kamer voor optimaal signaal. Net als in heel China geen YouTube of Facebook.

Nadeel is wel de gehorigheid van andere toiletvoorzieningen.

Ligt prima binnen de stadsmuren om naar het staion te lopen of naar de bell-tower.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel met faciliteiten van het Sofitel

Simone
24-10-2011

Hotel zelf heeft geen faciliteiten, hiervoor moet je naar het tegenovergelegen Sofitel. Bar en zwembad zijn een aanrader. Suites zijn heel ruim en bieden alle comfort. Ontbijt is heel uitgebreid en smaakvol, aanrader is de bananencake!

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Heerlijk hotel

C.P. Schouten-Diepenbroek
13-6-2009

We verbleven twee nachten in dit hotel dat samen met een aantal andere hotels rond een pleintje is gebouwd. Gasten van alle hotels kunnen van elkaars voorzieningen gebruik maken. Het personeel in dit hotel is uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze willen alles doen om het je naar de zin te maken wat erg goed is gelukt. De kamers zijn modern met een mooie badkamer en heerlijke douche. Je kunt lopen naar het centrum.

Gereisd Met partner in Sat Jun 13 2009 07:17:21 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure on Renmin Square Xian in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure on Renmin Square Xian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.