7,8

4 reviews over Hotel Jiefang in het Nederlands

Voor ons echt een doorgangshotel

Maaike
3-8-2012

Dit is het enige hotel waar ik liever niet was dan wel. En niet omdat het niet schoon was, of dat ze niet behulpzaam waren, maar door het licht...Het is een vrij donkere kamer, waardoor je overdag neigt het licht aan te doen en het licht is TL gehalte..Kreeg het persoonlijk hierdoor op mijn heupen. Maar verder is het prima. Mooi uitzicht aan de voorkant, direct treinstationsplein (wij kwamen aan met de trein dus waren er snel heel fijn). Kamers zijn schoon, douche prima, o ja enne kijk hier uit; de hele kamer staat bezaaid met drankjes, noodles, condooms en weet ik het..maar alles mag je uiteraard betalen (als je moe aankomt trekt het nogal aan hahaha en ze checken alles voor je weggaat..)

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed, simpel hotel

Ian
24-5-2011

Was bezig met rondreis. De hotel kamers zijn ruim en schoon. Indien mannen, midden in de nacht, 'n massage willen, dan zijn ze hier op het juist adres, want ze worden 's nachts wakker gebeld door de meisjes.

Gereisd Met vrienden in september 2005

Goed hotel.

Nadia
25-7-2010

Tijdens een rondreis dit hotel aan gedaan. Het is direct tegenover het treinstation gelegen, naast het hotel een supermarktje/pinautomaat/McDonalds/ andere winkeltjes en restaurantjes.

Wij kwamen 's ochtends heel vroeg aan en mochten al meteen op de kamers, alleen waren deze toen nog niet schoon gemaakt. Dit werd vrijwel meteen gedaan. De kamers zijn erg krap en wat gehorig. Wij zaten ook naast een soort grote ventilator die op een dak stond. Verder is de kamer prima.

Hotel zelf zag er mooi uit. Ligging kan ik verder niet goed beoordelen, we zijn hier maar 1 nacht geweest en zijn de eerste dag, de hele dag op excursie geweest. De 2de dag 's ochtends voor het ontbijt weer weg.

Gereisd Met partner in april 2010

Voor Chinese begrippen in 1988 een luxe hotel

Rene
5-10-2009

Hotel bezocht in juni 1988. Voor die tijd was/is dit een luxe hotel met zelfs een tv op de kamer. Kamers ruim, schoon en modern ingericht. Hotellobby heeft een gemoedelijke sfeer en vooral het restaurant was prima. Aan een grote ronde tafel een heerlijke Chinese maaltijd voorgeschoteld gekregen. Hotel ligt tegenover het station van Xi'an.

Gereisd Met vrienden in juni 1988

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jiefang in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jiefang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.