Hotel Howard Johnson Ginwa Plaza

Hotel Howard Johnson Ginwa Plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Howard Johnson Ginwa Plaza voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Howard Johnson Ginwa Plaza in het Nederlands

2007

Vriendelijk personeel

Maja en Andi
3-12-2007

Vriendelijk personeel. Idelae ligging hotel net buiten de stadsmuur op loopafstand van centrum. Goeie, comfortabele schone kamers met gratis internet. Ruime keuze bij ontbijtbuffet. Hotel kan tours regelen naar bv de Terracotta Warriors, maar de kosten hiervan worden direct afgerekend met de touroperator; zorg dus voor voldoende cash bij het instappen in de bus. Betalen met creditcard in de bus is niet mogelijk.

Gereisd Met partner in Mon Dec 03 2007 15:01:53 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Ginwa Plaza in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Ginwa Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.