8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand New World Hotel voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Grand New World Hotel in het Nederlands

PRACHTIG HOTEL

Francis van Jette
2-7-2015

Prachtig hotel gelegen binnen de oude stadsmuren en in de buurt van de moslim-wijk. Zeer grote en goed onderhouden kamers. Zeer gevarieerd ontbijtbuffet. Gratis wifi zonder Facebook.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

in orde

annvanhemelrijk
7-12-2011

het viel wel mee.Alleen toen ik door het raam wou kijken was dit een plakkerige stoffige bedoening,ook de gordijnen stonden stijf van het grauwe stof.Heel Xian trouwens is grauw en smog!Wel s'avonds een zeer mooie "tang dynasty show" in het hotel met een dumpling maaltijd vooraf.Ik vond deze stad minder dan Peking of Shanghai, natuurlijk de terracottabeelden , dat moest je zien ,en daar voor waren we hier!Ook s 'avonds de muur opgewandeld en de moslimwijk,toen zag je het stof minder met de verlichting,was wel mooi.

Gereisd Met vrienden in november 2011

Binnen de oude stadsmuren

stef_post
23-8-2011

Westers luxehotel, alles prima in orde. Uitgebreid verzorgd oosters en westers ontbijtbuffet. Winkeltjes en bakker aan de overkant. In zwembad moet men een badmuts kopen. Zwemmen niet aan te raden, chinezen spugen in het water.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Prima hotel

Marian
9-8-2011

2 nachten in dit hotel verbleven. Er komen veel groepen. Kamers ziijn goed verzorgd. Tegenover het hotel is een bushalte en diverse winkeltjes waaronder 2 bakkertjes. 's Avonds naar de show geweest in het theater bij het hotel. Ligt nabij de moslimwijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

zeer mooi hotel

koi1206
2-1-2011

zeer goed hotel, mooie kamers en zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Fantastisch hotel met uitstekende ligging

Angelique
11-10-2010

Het hotel ligt mooi gelegen in Xi'an. Binnen 10 minuten lopen ben je in het centrum waar je o.a naar de bekende Drumtoren en Beltoren kan gaan. Service en kwaliteit is goed in het hotel. 's Avonds kan je wat drinken in de bar, gelegenheid om aan karaoke mee te doen. Eten is goed en divers, meerdere restaurants.

Ik had zelf een executive room geboekt. Deze kamers liggen op de bovenste etage waar ook een aparte incheckbalie is. De kamer is voorzien van een aparte woon- en slaapkamer. Daarnaast een luxe badkamer en een apart toilet. Mooi uitzicht over de stad.

Gereisd Alleenreizend in september 2010

Mooi hotel

gilbert.van.goethem
1-7-2010

We verbleven hier 2 nachten in april 2010. Het eerste wat opvalt zijn de reusachtige beelden achter de receptie (zie foto).De kamers hebben alle comfort,lekker ontbijt,gezellige bar,winkeltje in het hotel en een goedkope haarkapper.

Gereisd Met vrienden in april 2010

Beste hotel van de hele reis

C. Yeung
7-6-2009

We hebben in mei 2009 een rondreis gemaakt van Hong Kong - Bejijng - Xi'an - Guilin - Yangshuo - Shanghai. De beste hotel waar we de meeste herinnering van hebben is dit hotel. Het eten is er zeker het toppunt. Je kunt er onbeperkt (buffet) voor 88 Yuan eten. De keuze is vrij groot en heerlijk! Wij gaan er beslist terug als we een keertje weer in Xi'an komen!

Het was jammer dat het de hele reis in Xi'an had geregend, het leek een beetje Hollands'weer. Maar we hadden het er zeker erg naar ons zin!

Gereisd Met vrienden in mei 2009
2008

enkele malen verbleven, meest recent in aug 2005

Johnny
6-2-2008

enkele malen verbleven, meest recent in aug 2005. Hotel wordt zeer goed beheerd en merendeel van het personeel is uiterst vriendelijk

Gereisd Familie in augustus 2005
2007

Wij zijn hier in juli 2007 geweest

L. van Eekelen
3-9-2007

Wij zijn hier in juli 2007 geweest. Het hotel is mooi en heeft veel faciliteiten zoals een zwembad, fitnessruimte en 2 restaurants. Het ontbijt is erg uitebreid en de kamers zijn ruim en schoon.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand New World Hotel in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand New World Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.