Hotel Grand Metropark

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Metropark voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grand Metropark in het Nederlands

2008

Hotel ligt in een rustig gedeelte van de stad en je hoort

J.A.van der Hoeden
2-1-2008

Hotel ligt in een rustig gedeelte van de stad en je hoort dus geen lawaai om je heen.Alles was even luxe en bizonder fraai uitgerust.Kamers zeer goed,schoon en goed geoutillerd. Eten was voortreffelijk

Gereisd Met partner in maart 2007
2006

Hotel ligt binnen de muren van de oude stad aan de hoofdweg

HDalem
26-5-2006

Hotel ligt binnen de muren van de oude stad aan de hoofdweg. Alles binnen de stadsmuren is beloopbaar maar een taxi is makkelijker. Het is een modern gebouw met ruime kamers en goed verzorgde badkamers. Ontbijt is perfekt en de bijbehorende restaurants maken het je niet moeilijk in je keus van traditioneel Chinees of mondiaal eten. In de lobby/atrium zit je voor je plezier thee te drinken. Service is boven verwachting met goed Engels sprekend personeel.

Gereisd Familie in Sat Oct 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Metropark in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Metropark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.