4,7

3 reviews over Hotel Grand Good World in het Nederlands

Dit nooit meer

E. Breukelman
20-10-2010

Toen wij in de ochtend in dit hotel aankwamen en een douche namen na een lange treinreis, heb ik helaas de fout gemaakt om mijn koffer niet op slot te doen. Tussentijds is personeel op onze kamer geweest want er lagen schone handdoeken. Zij hebben tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt op mijn sieraden uit mijn koffer te stelen. Helaas merkte ik dat pas een paar dagen later. Schandalig!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Redelijk hotel,zij het wat smoezelig overal.

Marion/Marcel
14-9-2010

Zijn hier 3dgn.2nachten geweest. Mooie lobby, kamer alsmede rest van het hotel,mn.eetzaal doet smoezelig aan. Ontbijt wel goed en gevarieerd. Hotel beschikt over binnenzwembad[ook niet zo proper],en een zeer ruim fitnesscenter.Moslimwijk met taxi [en ook goed te doen met electr.Tuk Tuk],ca.10min.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

keurig hotel

bertus.hup
8-6-2010

Zijn er 1 nacht geweest. Hotel lag in de lijn met andere hotels waar we geweest zijn en die hadden een 3 sterren waardering

Gereisd Met vrienden in mei 2010

• AdresLianhu Road 108 710003(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Good World in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Good World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.