Hotel Drum and Tower

Onvoldoende

1 review over Hotel Drum and Tower in het Nederlands

Ga er nooit heen !!!!!!!!

hilde dielen
31-5-2010

Dit hotel is de naam niet waardig ! Er zijn geen synoniemen van 'vuil' genoeg om dit hotel te beschrijven. De kleur van het vast tapijt was niet meer herkenbaar door de vlekken. Sommigen van ons hadden beslapen lakens op hun bed. Het behang in de kamer kwam op een aantal plaatsen van de muur. De verf in de badkamer juist hetzelfde. Het bad had nog vuile randen. Er lag iets was moest doorgaan als handdoeken. Tot overmaat van ramp stelden we ook nog bloedsporen aan op de badkamerdeur. Toen wij het hotel verlieten hadden enkele van ons vlooienbeten. Blijkbaar komt het woord 'poetsen' niet voor in het woordenboek van de directie.

Die had dan ook nog het lef om aan een aantal van ons een rekening voor te leggen voor het bevuilen van de handdoeken !!

Gelukkig moesten wij maar 1 nacht in het hotel doorbrengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drum and Tower in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drum and Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Drum and Tower scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.