Hotel Canaan International

Hotel Canaan International

We hebben een aantal aanbieders voor Canaan International voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Canaan International in het Nederlands

Prima plek , net binnen de stadsmuren

Huskes
30-5-2010

Hotel Canaan is een prima, rustig en goed hotel. Het was vrij moeilijk te vinden, maar toen we er uiteindlijk achterkwamen dat het lag achter het Hyat, was het hotel zo gevonden. Naar het station kun je rechtstreeks buslijn 607 nemen, die er ongeveer 20 minuten over doet. Naar de drum en beeltower is het ongeveer een half uurtje lopen door een straat met winkels en restaurents. De lobby en de kamer waren erg schoon. Wij betaalden 27 euro voor een driepersoonskamer, en dat was een prima prijs kwaliteit verhouding. Er werd geen ontbijt geserveerd, maar met een bakker om de hoek was dat geen probleem.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Canaan International in Xi'an, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Canaan International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.